Методична робота



Тітова Наталія Анатоліївна

Шліхтенко Лідія Анатоліївна

Певень Тетяна Вікторівна

Жук Олена Валентинівна

Полотняна Наталія Сергіївна

Звіт методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства

за 2023-2024 навчальний рік

І. Кадрове забезпечення

№ з/п

ПІБ учителя

Стаж роботи

Категорія

Звання

Рік атестації

Громадське доручення

1

Тітова

Наталія

Анатоліївна

44

вища

Учитель-

методист

2019/

2020

Директор КЗ «Вінницький ліцей № 6»

2

Певень

Тетяна

Вікторівна

37

вища

Учитель-

методист

2023/2024

 

3

Жук

Олена

Валентинівна

23

вища

Старший вчитель

2023/2024

Голова МК вчителів історії та правознавства

4

Шліхтенко

Лідія

Анатоліївна

 

16

вища

Учитель-методист

2022/

2023

Заступник директора з виховної роботи

5

Полотняна

Наталія Сергіївна

21

вища

-

2020/

2021

 

Сильні сторони

Слабкі сторони

На достатньому рівні організовано дистанційне навчання з використанням з різноманітних освітніх ресурсів

Відсутність систематичної роботи з блогом МК вчителів історії та правознавства, що розміщений на сайті ліцею

  Залучення учнів до інтернет-олімпіад на освітніх платформах «На урок», «ВСЕОСВІТА»

Слабка організація проєктної діяльності

Друк матеріалів у фахових виданнях та на онлайн-ресурсах

Недостатня  участі у роботі МАН

Усі члени МК вчасно проходять курси підвищення кваліфікації на різноманітних освітніх платформах  та при ВАБО.

Слабка мотивація здобувачів освіти до вивчення предметів

Створена належна методична база з історії та правознавства.

Відсутність участі у всеукраїнських та міжнародних проєктах.

Створення матеріалів для підготовки здобувачів освіти до обов’язкового НМТ з історії.

 

Залучення здобувачів освіти до фахових конкурсів з предмету.

 

Використання вчителями ІКТ на уроках

 

Використання інноваційних форм  навчання

 

ІІ. SWOT-аналіз діяльності МК

 

ІІІ. Навчально-матеріальна база кабінету історії

На базі Вінницького ліцею № 6 функціонує кабінет історії, який  в 2023 році був атестований, як «зразковий». Робоче місце вчителя комп’ютеризовано та підключено до мережі Інтернет. Кабінет укомплектовано методичними та навчальними матеріалами. Сформовано комплексно-методичне забезпечення викладання історії та правознавства у електронному варіанті. Кабінет постійно поповнюється новими матеріалами.

 Вчителі у своїй роботі використовують інтерактивну карту України,  дистанційні платформи Google Сlass,  хмарні сервіси Google – диск та OneDrive, середовище Zoom та Meet для проведення відеоконференцій , середовища та додатки для співпраці та оцінювання (padlet, zno.osvita., Histori ),  електронні бібліотеки, уроки на You Tube , онлайн-курси, портали Prometheus, EdЕra, «ВСЕОСВІТА»,«На урок».

На сайті ліцею працює блог МК вчителів історії та правознавства https://historysch6.blogspot.com/

Вчителі ведуть власні блоги :

- Тітова Н.А. – https://titova6.blogspot.com/

- Шліхтенко Л.А. - http://shlihtenkolidia.blogspot.com/

- Певень Т.В. - http://sch6hl.blogspot.com/

 IV. Виконання навчальних програм

Навчальний матеріал вивчається послідовно. Учителі методичного коворкінгу дотримуються кількості годин,практичних, тематичних робіт визначених програмою на кожну тему та навчальних програм затверджених МОН. Застосовуються різні форми опитування: фронтальне, індивідуальне, письмове, тестове. Впроваджується на уроках самостійна та проектна робота. Вчителі систематично проводять консультації з метою усунення освітніх втрат учнів спричинених наслідками воєнного стану. Записи у класних журналах співпадають із календарним та поурочним плануванням, записами у системі «Нові знання». Тематичне оцінювання навчальних досягнень проводиться згідно з календарними планами.

V. Науково-методична робота МК вчителів історії та правознавства

У 2023-2024 навчальному році члени методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства продовжували працювати над вирішенням науково-методичної проблеми школи «Моделювання та розвиток інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти та принципу дитиноцентризму» та науково-методичної проблеми методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства «Реалізація діяльнісного підходу до навчання шляхом використання інноваційних технологій на основі педагогіки партнерства з метою формування життєво компетентної особистості». Реалізація теми завершується в наступному році.

 

    Теми самоосвіти вчителів

 

№ з/п

ПІБ учителя

Тема самоосвіти

1

Тітова Н.А.

Роль учителя в розвитку пізнавальної діяльності учня та становлення його особистості

2

Жук О.В.

Формування громадянської компетентності в учнів на уроках історії (завершено)

3

Полотняна Н.С.

Розвиток критичного мислення на уроках історії

4

Шліхтенко Л.А.

Проєктні технології як невід’ємний аспект формування soft skills та компетентностей НУШ в освітньому середовищі

5

Певень Т.В.

Використання проектної технології, як один із методів вивчення історії рідного краю (завершено)

 

   Проходження курсів підвищення кваліфікації Учителі підвищували свій професійний рівень шляхом самоосвіти, беручи участь у різноманітних видах діяльності на інших освітніх платформах:

 

  При комунальному закладі  «Вінницька академія безперервної освіти»

 

№ з/п

ПІБ учителя

Курси

Кількість год.

Номер свідоцтва

Дата отримання

Реєстраційний

номер

1

Тітова Н.А.

Фахові

30

-

22.12.2023

Н491/78

2

Жук О.В.

Фахові

30

ВА02139682/098081-23

27.10.2023

312

 

 

НУШ 5-6 класи. Громадянська та історична галузь

30

-

10.02.2023

Н447/26

3

Певень Т.В.

Фахові

30

ВА 02139682/090828-23

10.02.2023

310

НУШ 5-6 класи. Громадянська та історична галузь

30

-

04.12.2023

№ Н428/44

4

Шліхтенко Л.А.

фахові

30

2949786980341V 

09.09.2023

 

5.

Полотняна Н.С.

фахові

30

ВА02139682/083371-22

17.06.2022

312

НУШ 5-6 класи. Громадянська та історична галузь

30

 

28.12.2023

Н468/71

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Також учителі МК використовують альтернативні платформи для вдосконалення свого професійного рівня.

 

ПІБ вчителя

Вид діяльності

Тема

Заклад освіти, освітня платформа

Тітова Н.А.

Курси

Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат

ДСЯО  у Вінницькій області

 

Курси

Психосоціальна підтримка дітям

Асоціація інноваційної та цифрової освіти

 

Курси

Історія України: переосмислення

ВДПУ - notbo.vspn.edu.ua

 

Курси

Штучний інтнлект в освіті

ІМЗО

 

Вебінар

«Управлінські засади формування освітнього простору закладу освіти»

ОГО "Український світ"

 

вебінар

22 уроки до мовної компетентності

Є -мовасвітній хаб «Not box»

Жук О.В.

Конференція

"Історія - (не) пропаганда. Війна за минуле"

КЗВАБО

Тренінг

"Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті"

Академія української преси

Вебінар

"Вчителі 2.0:онлайн-курси із професійного розвитку та наставництва""

ТОВ ЕДЮКЕЙШНЕЛ ЕРА

Вебінар

Very Verified

ТОВ ЕДЮКЕЙШНЕЛ ЕРА

Певень Т.В

Вебконференція

«Фаховий модуль для вчителів освітньої галузі «Громадянська та історична» в рамках освітнього табору «VinBOOT EduCAMP - 2022»

 

Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради

Курси

«Цифрові інструменти GOOGLE для освіти»

ТОВ «Академія цифрового розвитку»

Шліхтенко Л.А.

Курси

"Навчаємось разом" "Інтелект України"

ГО «Освіта ХХІ ст.»

курси

Громадянська освіта. Підвищення кваліфікації

ГО "Платформа освіти"

2949786980341V

вебінар

Національно-патріотичне виховання у школах

ГО "Рух освіта"

6470874547400  

Полотняна Н.А.

Вебінар

«Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціїї»

Прометеус

Курси

Академічна доброчесність: онлайн - курс для викладачів

Прометеус

Вебінар

"Формувальне оцінювання на уроках історії: просто про складне"

ТОВ Видавництво "Ранок"

Курси

"Єдина Україна: становлення національної ідентичності"

Освітня онлайн-платформа "Зрозуміло!"

курси

"Критичне мислення для освітян"

Прометеус

 

 Загальна кількість годин самоосвіти

 

 

ПІБ учителя.

Кількість годин

1

Тітова Н.А.

245

2

Шліхтенко Л.А.

104

3

Жук О.В.

120

4

Певень Т.В.

30

5

Полотняна Н.С.

247

 

 

  Друк в електронних та друкованих виданнях

 

 

ПІБ вчителя

Видання,

 платформа

Тема

Дата отримання

Номер свідоцтва

1

  

Жук О.В

«ВСЕОСВІТА»

Тема «Західноукраїнські землі у міжвоєнний період»

14.05.24

KG886176

Тема «Друга світова війна на теренах України в 1939-1942 рр..»

14.05.24

HG745326

Практична робота «Аналіз універсалів УЦР»

28.01.24

GT770540

Практичне заняття «Князь Святослав та його походи»

31.01.24

NI977356

Презентація до уроку «Варвари»

12.05.24

BY801688

"Повсякденне життя римлян часів імперії"

12.05.24

DS594896

2

Певень Т.В.

«ВСЕОСВІТА»

Тема «Як медіа маніпулюють аудиторіями»

12.01.24

BY801567

Тема «Мас-медіа та його вплив на суспільство»

30.03.24

IY543789

Тема «Чому необхідно бути медіаграмотним

30.03.24

GH345657

 

 

 

Тема «Економіка домогосподарства»

21.04.24

LD801988

 

 Показові уроки

На своїх уроках учителі коворкінгу постійно застосовують новітні технології, що зорієнтовані на розвиток особистості, активізують мислення та пізнавальний інтерес кожного учня. Шроко застосовують проєктні технології. Педагоги організовують роботу так, щоб освітній процес був цікавим, динамічним та плідним, щоб вивчення суспільних наук перетворилося творчий процес. Проводяться нестандартні уроки, які спрямовані на підвищення зацікавленості учнів у процесі засвоєння знань. Учителі поєднують викладання предметів із конкретними життєвими ситуаціями, що сприяє набуттю учнями практичних навичок.

 

 

Вчитель

Клас

Тема

1

Жук О.В.

10-В

Практична робота «Аналіз універсалів УЦР»

6-В

Комбінований урок «Велика грецька колонізація.Скіфія»

2

Полотняна Н.С.

8-А

Практична робота «Походи козаків першої чверті XVII ст. П.Конашевич-Сагайдачний»

7-Б

Практична робота «Руське королівство за Данила Галицького»

3

Певень Т.В

11-В

Практична робота "Наш край в період десталінізації"

6-Є

Практична робота «Культура Китаю»

 

VІ. Позакласна робота

Учителі історії та правознавства велику увагу приділяють позакласні роботі, формуючи у здобувачів освіти стійку громадянську позицію. З 09 по 13 жовтня в ліцеї в режимі онлайн був проведений тиждень історії, в рамках якого відбулися наступні заходи :

 

Дата

Захід

Клас

Відповідальний

Місце проведення

1

09-13.10.23

Організація фотопроєкту «Вулиці з людським обличчям»

9-ті класи

Певень Т.В.

Перший поверх ліцею

2

9- 11.10.2023 

Організація міні-проєкту «Вінниця в граніті» про видатних особистостей та визначні події Вінниччини.

7-8 класи

Жук О.В. Полотняна Н.С.

Розміщення матеріалів на  Padlet дошці за посиланням

https://padlet.com/zhuchok36/padlet-zupbzd039tubem7e 

3

10-12.10.2023

Селфі-марафон  «Мій улюблений куточок Вінниці»

6 класи

Жук О.В.

Певень Т.В.

Розміщення матеріалів на  Padlet дошці за посиланням 

https://padlet.com/zhuchok36/padlet-1rrtv46dmy176qk2 

4

14:00

11.10.2023

Олімпіада геніїв для знавців історії

8-9 класи

Жук О.В.

 

5

11-13.10.2023

Розміщення матеріалів по міні-проєкту «Герої поміж нас» про героїв сучасності

8-А

9-В класи

Жук О.В.

Полотняна Н.С.

Блог вчителів історії

6

13.10.2023

Година спілкування

Вікторина «Стежками моєї України»

5 класи

Жук О.В.

Певень Т.В.

Класні аудиторії

7

13.10.2023

Година спілкування

Представлення результатів міні-проєкту «Мій улюблений куточок Вінниці»

6 класи

Кл.керівники

Класні аудиторії

8

13.10.2023

Година спілкування

Представлення міні-проєкту «Вінниця в граніті»

7-8 класи

Кл.керівники

Класні аудиторії

9

13.10.2023

Година спілкування

Урок мужності «Краса у обладунках» (актовий зал)

10-11 класи

Жук О.В.

Полотняна Н.С.

Певень Т.В.

Актова зала

 

 

VІІ. Робота з дітьми, які мають підвищену мотивацію до освітньої діяльності

        Значну увагу вчителі історії та правознавства приділяють роботі з дітьми, які мають підвищену мотивацію до освітньої діяльності, залучаючи їх до олімпіадного руху та участі у роботі МАН

   

  Результативність участі вчителів закладу в підготовці учнів до конкурсу-захисту МАН

 

 

Прізвище та ім.`я учня

Тема дослідження

Місце

Науковий керівник

1

Дідур Ю.

«Археологія- 

дзеркало історії»

ІІ місце

Певень Т.В.

2

Рябцева Д

«Від благодійництва до волонтерства, як основи українського патріотизму»

ІІ місце

Жук О.В.

 

 

Онлайн-олімпіади

 

«На урок»

Історія

Правознавство

ОСІНЬ 2023

Всього – 422

І місце – 91  учень

ІІ місце – 120  учнів

ІІІ місце - 102  учні

Всього – 37 учнів

І місце – 16  учнів

ІІ місце – 10 учнів

ІІІ місце -  11 учнів

ЗИМА 2023-2024

Всього – 402 учні

І місце – 78 учнів

ІІ місце – 90 учні

ІІІ місце -  117 учні

Всього – 30 учнів

І місце – 4  учні

ІІ місце – 4  учні

ІІІ місце -  3 учні

ВЕСНА 2024

Всього – 203

І місце – 54  учень

ІІ місце – 71  учнів

ІІІ місце - 56  учні

Всього – 20 учнів

І місце – 5  учні

ІІ місце – 5  учні

ІІІ місце -  3 учні

 

 

Учнівські конкурси

Учителі коворкінгу активно залучають учнів до участі у  міських та всеукраїнських конкурсах

 

Конкурс

Учень

Результати

Наставник

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!»

Номінація «Історія України і державотворення»

Тема «Повстанський отаман Орел»

Томчик С.

І місце в міському етапі.

 

Полотняна Н.С.

Всеукраїнський конкурс на платформі «ВСЕОСВІТА» «До дня Соборності»

Команда учнів 9 класів

І місце - 12

ІІ місце – 8

ІІІ місце - 2

Певень Т.В.

Всеукраїнський конкурс  на платформі «На урок» «Зимові свята в традиціях нашого народу»

Команда учнів 8 класів

І місце -15;

ІІ місце – 5

ІІІ місце - 10

Полотняна Н.С.

Всеукраїнський конкурс на платформі «На урок» «Жінки в науці»

Команда учнів 9 класів

І місце -3;

ІІ місце -5;

ІІІ місце -23

Певень Т.В.

Всеукраїнський конкурс на платформі «На урок» «Жінки в науці»

Команда учнів 8 класів

І місце -18;

ІІ місце -10;

ІІІ місце -5

Полотняна Н.С.

Всеукраїнський конкурс на платформі « На Урок» «НМТ»

Команда учнів11 класу

І місце - 5

ІІІ місце - 3

Певень Т.В.

Всеукраїнський конкурс  на платформі «На урок» «Зимові свята в традиціях нашого народу»

Команда учнів 8 класів

І місце – 1

ІІ місце – 3

ІІІ місце - 4

Полотняна Н.С.

 






Звіт методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства

за 2022-2023 навчальний рік

І. Кадрове забезпечення

№ з/п

ПІБ учителя

Стаж роботи

Категорія

Звання

Рік атестації

Громадське доручення

1

Тітова

Наталія

Анатоліївна

42

вища

Учитель-

методист

2019/

2020

Директор КЗ «Вінницький ліцей № 6»

2

Певень

Тетяна

Вікторівна

36

вища

Учитель-

методист

2018/

2019

 

3

Жук

Олена

Валентинівна

22

вища

-

2018/

2019

Голова МК вчителів історії та правознавства

4

Шліхтенко

Лідія

Анатоліївна

 

15

вища

Учитель-методист

2022/

2023

Заступник директора з виховної роботи

5

Полотняна

Наталія Сергіївна

20

вища

-

2020/

2021

 

ІІ. SWOT-аналіз діяльності МК

Сильні сторони

Слабкі сторони

На достатньому рівні організовано дистанційне навчання з використанням з різноманітних освітніх ресурсів

Відсутність систематичної роботи з блогом МК вчителів історії та правознавства, що розміщений на сайті ліцею

  Залучення учнів до інтернет-олімпіад на освітніх платформах «На урок», «ВСЕОСВІТА»

Слабка організація проектної діяльності

Друк матеріалів у фахових виданнях та на онлайн-ресурсах

Недостатня  участі у роботі МАН

Усі члени МК вчасно проходять курси підвищення кваліфікації на різноманітних освітніх платформах  та при ВАБО.

Слабка мотивація здобувачів освіти до вивчення предметів

Створена належна методична база з історії та правознавства.

Відсутність участі у міжнародних проектах.

Створення матеріалів для підготовки здобувачів освіти до ЗНО.

 

Залучення здобувачів освіти до фахових конкурсів з предмету.

 

Використання вчителями ІКТ на уроках

 

Використання інноваційних форм  навчання

 










ІІІ. Навчально-матеріальна база кабінету історії

 На базі Вінницького ліцею № 6 функціонує кабінет історії, який  в 2020 році був атестований, як «зразковий». Робоче місце вчителя комп’ютеризовано та підключено до мережі Інтернет. Кабінет укомплектовано методичними та навчальними матеріалами. Сформовано комплексно-методичне забезпечення викладання історії та правознавства у електронному варіанті. Кабінет постійно поповнюється новими матеріалами.

 Вчителі у своїй роботі використовують інтерактивну карту України,  дистанційні платформи Google Сlass,  хмарні сервіси Google – диск та OneDrive, середовище Zoom та Meet для проведення відеоконференцій , середовища та додатки для співпраці та оцінювання (padlet, zno.osvita., Histori ),  електронні бібліотеки, уроки на You Tube , онлайн-курси, портали Prometheus, EdЕra, «ВСЕОСВІТА»,«На урок».

На сайті ліцею працює блог МК вчителів історії та правознавства https://historysch6.blogspot.com/

Вчителі ведуть власні блоги :

- Тітова Н.А. – https://titova6.blogspot.com/

- Шліхтенко Л.А. - http://shlihtenkolidia.blogspot.com/

- Певень Т.В. - http://sch6hl.blogspot.com/

 IV. Виконання навчальних програм

Навчальний матеріал вивчається послідовно. Учителі методичного коворкінгу дотримуються кількості годин, визначених програмою на кожну тему та навчальних програм затверджених МОН. Застосовуються різні форми опитування: фронтальне, індивідуальне, письмове, тестове. Записи у класних журналах співпадають із календарним та поурочним плануванням, записами у системі «Моя школа». Тематичне оцінювання навчальних досягнень проводиться згідно з календарними планами.

V. Науково-методична робота МК вчителів історії та правознавства

У 2022-2023 навчальному році члени методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства  працювали над вирішенням науково-методичної проблеми школи «Моделювання та розвиток інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти та принципу дитиноцентризму» та науково-методичної проблеми методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства «Реалізація діяльнісного підходу до навчання шляхом використання інноваційних технологій на основі педагогіки партнерства з метою формування життєво компетентної особистості»

     Теми самоосвіти вчителів

№ з/п

ПІБ учителя

Тема самоосвіти

1

Тітова Н.А.

Роль учителя в розвитку пізнавальної діяльності учня та становлення його особистості

2

Жук О.В.

Формування громадянської компетентності в учнів на уроках історії.

3

Полотняна Н.С.

Розвиток критичного мислення на уроках історії

4

Шліхтенко Л.А.

Проєктні технології як невід’ємний аспект формування soft skills та компетентностей НУШ в освітньому середовищі

5

Певень Т.В.

Використання проектної технології, як один із методів вивчення історії рідного краю

Проходження курсів підвищення кваліфікації Учителі підвищували свій професійний рівень шляхом самоосвіти, беручи участь у різноманітних видах діяльності на інших освітніх платформах:

  При комунальному закладі  «Вінницька академія безперервної освіти»

№ з/п

ПІБ учителя

Курси

Кількість год.

Номер свідоцтва

Дата отримання

Реєстраційний

номер

1

Тітова Н.А.

Фахові

30

ВА02139682/088766-22

02.12.2022

238

2

Жук О.В.

Фахові

30

ВА02139682/083363-22

17.06.2022

116

3

Певень Т.В.

Фахові

30

ВА02139682/083334-22

17.06.2022

116

 

 

Фахові

(керівники гуртків)

30

ВА02139682/083678-22

19.11.2022

145

4

Шліхтенко Л.А.

фахові

30

2949786980341V 

09.09.2022

 

5.

Полотняна Н.С.

фахові

30

ВА02139682/083371-22

17.06.2022

116

Також учителі МК використовують альтернативні платформи для вдосконалення свого професійного рівня.

ПІБ вчителя

Вид діяльності

Тема

Заклад освіти, освітня платформа

Тітова Н.А.

Семінар

Основи кібербезпеки: кібергігієна та методи викладання

GRDF Global

 

Курси

«Освітній менеджмент та управлінська діяльність керівників закладів освіти в умовах воєнного стану»

ПНЗ «Київський інститут післядипломної педагогічної освти»

 

Вебінар

«Управлінські засади формування освітнього простору закладу освіти»

Освітній хаб «Not box» -

 

Курси

Безпечний простір у 2022-2023 роках у рамках проєкту "SAFE SPACE - Невідкладна психосоціальна підтримка для учнів та шкільних вчителів"

OEAD/Нац. унів. "Києво-Могилянська акад./kmarehab/ДСЯО

 

Жук О.В.

Вебінар        

«Сучасна шкільна історична освіта: від теорії до практики»

ТОВ Видавництво "Ранок"

Науково-практична конференція

 «НУШ крокує в 6 клас. Системність, сучасність, результативність.»

Видавничий дім «Освіта»

Вебінар

«Психологічна та домедична допомога при надзвичайних ситуаціях військового характеру»

Освітній хаб «Not box»-

 

Вебінар

«Фаховий модуль для вчителів освітньої галузі «Громадянська та історична» в рамках освітнього табору «VinBOOT EduCAMP - 2022»

 

Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради

Певень Т.В

Науково-практична конференція

 «НУШ крокує в 6 клас. Системність, сучасність, результативність.»

Видавничий дім «Освіта»

Вебінар        

«Сучасна шкільна історична освіта: від теорії до практики»

ТОВ Видавництво "Ранок"

Вебінар

«Цікавий урок для дітей з ООП: унікально, розвивально, особисто, корекційно»

«На Урок»

Вебінар

«Психологічна та домедична допомога при надзвичайних ситуаціях військового характеру»

Освітній хаб «Not box»

Вебконференція

«Фаховий модуль для вчителів освітньої галузі «Громадянська та історична» в рамках освітнього табору «VinBOOT EduCAMP - 2022»

 

Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради

Курси

«Цифрові інструменти GOOGLE для освіти»

ТОВ «Академія цифрового розвитку»

Шліхтенко Л.А.

Курси

Безпечний простір у 2022-2023 роках у рамках проєкту "SAFE SPACE - Невідкладна психосоціальна підтримка для учнів та шкільних вчителів"

OEAD/Нац. унів. "Києво-Могилянська акад./kmarehab/ДСЯО

 

курси

Громадянська освіта. Підвищення кваліфікації

ГО "Платформа освіти"

2949786980341V

 

вебінар

Національно-патріотичне виховання у школах

ГО "Рух освіта"

6470874547400  

Полотняна Н.А.

Вебінар

«Психологічна та домедична допомога при надзвичайних ситуаціях військового характеру»

Освітній хаб «Not box»-

Науково-практична конференція

 «НУШ крокує в 6 клас. Системність, сучасність, результативність.»

Видавничий дім «Освіта»

  Друк в електронних та друкованих виданнях

 

ПІБ вчителя

Видання,

 платформа

Тема

Дата отримання

Номер свідоцтва

1

  

Жук О.В

«ВСЕОСВІТА»

Тест « Борці за українську державу»

20.04.2023

OZ730656

Тест «Правобережна Україна в кінці 18 ст.»

14.04. 2023

UE594045

Тест «Колоніальна політика Петра І щодо українських земель»

13.04.2023

YV210194

Урок «Великі географічні відкриття»

14.03.2023

OL036185

Урок «Історія, як наука»

06.03.2023

LV492953

2

Полотняна Н.С.

«ВСЕОСВІТА»

Тест «Природні умови та виникнення м.Рим»

22.03.2023

NJ671591

Тест «Німеччина. Країни басейну Середземномор’я »

25.01.2023

IL615866

3

Певень Т.В.

Всеукраїнський історичний журнал «Історичний калейдоскоп».

Стаття «Лікарня : між життям і смертю»

№1

2022р.

 

 

 

 

 

 

 

 Показові уроки

На своїх уроках учителі коворкінгу постійно застосовують новітні технології, що зорієнтовані на розвиток особистості, активізують мислення та пізнавальний інтерес кожного учня. Шроко застосовують проєктні технології. Педагоги організовують роботу так, щоб освітній процес був цікавим, динамічним та плідним, щоб вивчення суспільних наук перетворилося творчий процес. Проводяться нестандартні уроки, які спрямовані на підвищення зацікавленості учнів у процесі засвоєння знань. Учителі поєднують викладання предметів із конкретними життєвими ситуаціями, що сприяє набуттю учнями практичних навичок.

 

 

Вчитель

Клас

Тема

1

Жук О.В.

8-В

Комбінований урок «Передумови та початок Козацької революції середини 17 ст.»

8-В

Комбінований урок «П.Орлик та його Конституція»

2

Полотняна Н.С.

7-А

Практична робота «Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого»

7-В

Практична робота «Повчання дітям» Володимира Мономаха»

3

Певень Т.В

8-Д

Практична робота «Військове мистецтво, повсякденне життя, традиції й побут козацтва на основі історичних джерел»

8-А

Комбінований урок «Остаточна ліквідація Росією політичної та адміністративної автономії Гетьманщини і Слобідської України»

VІ. Позакласна робота

Учителі історії та правознавства велику увагу приділяють позакласні роботі, формуючи у здобувачів освіти стійку громадянську позицію. З 10 по 14 жовтня в ліцеї в режимі онлайн був проведений тиждень історії, в рамках якого відбулися наступні заходи :

 

Захід

Класи

Дата

Відповідальний

1

Виставка проектних робіт «Традиції та звичаї Поділля»

5-11

Впродовж тижня

 Певень Т.В.

2

Веб-квест «Стежками рідної України» https://vseosvita.ua/test/start/zhi324

5-11

10.10.22

Жук О.В.

3

Проєкт «Все буде Україна» з використанням ресурсу Padlet https://padlet.com/savchucknata42/Bookmarks

5-7

11-14.10.22

Полотняна Н.С.

4

Проєкт «Пісні, що нас надихають» з використанням ресурсу Padlet https://padlet.com/zhuchok36/ihjz6nqysrpd8pw7 

8-11

11-14.10.22

Жук О.В.

5

Усний журнал-вікторина «Козацькими стежками»

2 – 3

12-13.10.2021

Жук О.В.

6

Усний журнал «Жінки з жовто-блакитним серцем»

9

12.10.2021,

Жук О.В.

7

Олімпіада з історії

8-11

13.10.2022

14:00

Жук О.В.,

Певень Т.В.,

Полотняна Н.С.

8

Зустріч з військовослужбовцем ЗСУ – Доценко Максимом.

8-А

13.10.22

Певень Т.В.

9

Козацький квест «Заповіт отамана Вернидуба»

5-А,Б,В,Г.

13.10.22

Жук О.В.

9

Вікторина «Моя країна - Україна»

6

11-13.10.2022,

Полотняна Н.С.

10

Усний журнал «Сміливість бути українцем»

7

11-13.10.22

Полотняна Н.С.

11

Усний журнал «Нескорені через віки»

11-В,

10-Б

14.10.2022,

Певень Т.В.,

12

Віртуальна екскурсія історичною Вінницею

8-Б

 14.10.2022

 Певень Т.В.,

13

Година спілкування «Ми нащадки козаків»

7-А

14.10.22

Полотняна Н.С.

14

Екскурсія рідним містом «Таємниця мурів»

8-А

15.10.22

Певень Т.В.













VІІ. Робота з дітьми, які мають підвищену мотивацію до освітньої діяльності

Значну увагу вчителі історії та правознавства приділяють роботі з дітьми, які мають підвищену мотивацію до освітньої діяльності, залучаючи їх до олімпіадного руху та участі у роботі МАН

  Результативність участі вчителів закладу в підготовці учнів до конкурсу-захисту МАН

 

Прізвище та ім.`я учня

Тема дослідження

Місце

Науковий керівник

1

Мізрах П.

«Захист прав дітей і підлітків: світова традиція і реалії сьогодення»

ІІ місце

Шліхтенко Л.А.

2

Зелена О.

«Діти в мережі. Ознаки, причини та профілактика інтернет-залежності у підлітків»

ІІІ місце

Шліхтенко Л.А.

 Онлайн-олімпіади

«На урок»

Історія

Правознавство

ОСІНЬ 2022

Всього – 322

І місце – 91  учень

ІІ місце – 80  учнів

ІІІ місце - 52  учні

Всього – 20 учнів

І місце – 3  учнів

ІІ місце – 6 учнів

ІІІ місце -  5 учнів

ЗИМА 2022-2023

Всього – 302 учні

І місце – 78 учнів

ІІ місце – 50 учні

ІІІ місце -  67 учні

Всього – 30 учнів

І місце – 4  учні

ІІ місце – 4  учні

ІІІ місце -  3 учні

ВЕСНА 2023

 

 

Учнівські конкурси

Учителі коворкінгу активно залучають учнів до участі у  міських та всеукраїнських конкурсах

Конкурс

Учень

Результати

Наставник

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!»

Номінація «Історія України і державотворення»

Тема «Жінки з жовто-блакитним серцем»

Гелета А.

І місце в міському етапі.

ІІІ місце в обласному етапі

Жук О.В

Всеукраїнський конкурс на платформі «ВСЕОСВІТА» «Будьмо гідними»

Команда учнів 8 класів

І місце - 3

ІІ місце – 2

ІІІ місце - 2

Жук О.В.

Всеукраїнський конкурс  на платформі «На урок» «Зимові свята в традиціях нашого народу»

Команда учнів 8 класів

І місце -67;

ІІ місце - 8

Певень Т.В.

Всеукраїнський конкурс на платформі «На урок» «Жінки в науці»

Команда учнів 9 класів

І місце -7;

ІІ місце -5;

ІІІ місце -10

Жук О.В..

Всеукраїнський конкурс на платформі «На урок» «Жінки в науці»

Команда учнів 8 класів

І місце -51;

ІІ місце -14;

ІІІ місце -8

Певень Т.В.

Всеукраїнський конкурс на платформі « На Урок» «Світ мандрів Григорія Сковороди»

Команда учнів 7 класів

ІІІ місце - 3

Полотняна Н.С.

Всеукраїнський конкурс  на платформі «На урок» «Зимові свята в традиціях нашого народу»

Команда учнів 7 класів

І місце – 1

ІІ місце – 3

ІІІ місце - 4

Полотняна Н.С.

Всеукраїнський конкурс на платформі « На Урок» «Як це працює: телебачення»:

Команда учнів 7 класу

І місце – 1

ІІІ місце - 1

Полотняна Н.С.

Всеукраїнський конкурс «ВСЕОСВІТА» «Будьмо гідними

Команда учнів 7 класів

І місце – 5

 

 

Полотняна Н.С.

Всеукраїнський конкурс Всеосвіта «З Україною в серці»:

Команда учнів 7 класу

І місце – 4

Полотняна Н.С.


Звіт методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства

за 2021-2022 навчальний рік

І. Кадрове забезпечення

№ з/п

ПІБ учителя

Стаж роботи

Категорія

Звання

Рік атестації

Курси

Громадське доручення

1

Тітова

Наталія

Анатоліївна

41

вища

Учитель-

методист

2019/

2020

2021

 

2

Певень

Тетяна

Вікторівна

36

вища

Учитель-

методист

2018/

2019

2022р.

2023р.

 

3

Жук

Олена

Валентинівна

21

вища

-

2018/

2019

2021

Голова МК

4

Шліхтенко

Лідія

Анатоліївна

 

14

спеціаліст

І категорії

-

2019/

2020

2021

 

5

Полотняна

Наталія Сергіївна

19

вища

-

2012/

2013

2021

 

ІІ. Навчально-матеріальна база кабінету історії

На базі Вінницького ліцею №6 функціонує кабінет історії, який  в 2020 році був атестований, як «зразковий». Робоче місце вчителя комп’ютеризовано та підключено до мережі Інтернет. Кабінет укомплектовано методичними та навчальними матеріалами. Сформовано комплексно-методичне забезпечення викладання історії та правознавства у електронному варіанті.

ІІІ. Виконання навчальних програм

Навчальний матеріал вивчається послідовно. Учителі методичного коворкінгу дотримуються кількості годин, визначених програмою на кожну тему. Застосовуються різні форми опитування: фронтальне, індивідуальне, письмове, тестове. Записи у класних журналах співпадають із календарним та поурочним плануванням, записами у системі «Моя школа». Тематичне оцінювання навчальних досягнень проводиться згідно з календарними планами.

IV. Науково-методична робота МК вчителів історії та правознавства

У 2021-2022 навчальному році члени методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства  працювали над вирішенням науково-методичної проблеми школи «Моделювання та розвиток інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти та принципу дитиноцентризму» та науково-методичної проблеми методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства «Реалізація діяльнісного підходу до навчання шляхом використання інноваційних технологій на основі педагогіки партнерства з метою формування життєво компетентної особистості»

 

         Теми самоосвіти вчителів

 

№ з/п

ПІБ учителя

Тема самоосвіти

1

Тітова Н.А.

Роль учителя в розвитку пізнавальної діяльності учня та становлення його особистості

2

Жук О.В.

Формування громадянської компетентності в учнів на уроках історії.

3

Полотняна Н.С.

Розвиток критичного мислення на уроках історії

4

Шліхтенко Л.А.

Ігрова програма, як метод виховання успішної особистості

5

Певень Т.В.

Використання проектної технології, як один із методів вивчення історії рідного краю

 

        Проходження курсів підвищення кваліфікації

 

 

Назва освітнього ресурсу

Кількість сертифікатів

1

КЗ «Вінницька академія безперервної освіти»

5

2

Освітня платформа «На урок»

2

3

Освітня платформа «ВСЕОСВІТА»

1

4

Платформа «Дія. Цифрова освіта»

3

5

Науково-педагогічний проєкт «Інтелект України»

1

 

        Друк в електронних та друкованих виданнях

 

 

Вчитель

«На урок»

«ВСЕОСВІТА»

 

Жук О.В

2

3

 

Полотняна Н.С.

1

2

 

Певень Т.В.

-

6

 

       Показові уроки

 

 

Вчитель

Клас

Тема

1

Жук О.В.

5-Є

Рід. Родина. Україна

2

Полотняна Н.С.

6-А

Практична робота «Порівняння умов виникнення та розвитку стародавніх цивілізацій»

5-В

На шляху до незалежності

2

Певень Т.В

7-А

Київська держава наприкінці Х- в першій половині ХІ ст.

10-Б

Ідеологізація національно-культурного життя радянської України.

 

V. Позакласна робота

Учителі історії та правознавства велику увагу приділяють позакласні роботі, формуючи у здобувачів освіти стійку громадянську позицію.

З 11 по 13 жовтня в ліцеї був проведений тиждень історії, в рамках якого відбулися звіти творчих груп по проектах «Таємниці гетьманської булави», віртуальна екскурсія «Вулицями рідного міста», «Героїчні постаті козацької доби», проєкт пам’яті «Герої не вмирають», «Жінки в лавах УСС», «Світ у Вінниці – Вінниця у світі». Проведено конкурс малюнка на козацьку тематику та віртуальну екскурсію Вінничиною.

VІ. Робота з дітьми, які мають підвищену мотивацію до освітньої діяльності

        Значну увагу вчителі історії та правознавства приділяють роботі з дітьми, які мають підвищену мотивацію до освітньої діяльності.

Онлайн-олімпіади

 

«На урок»

Історія

Правознавство

ОСІНЬ 2021

Всього – 270 учнів

І місце – 46 учнів

ІІ місце – 54 учні

ІІІ місце -  70 учнів

Всього – 61 учень

І місце – 10  учнів

ІІ місце – 6  учнів

ІІІ місце -  15 учнів

ЗИМА 2022

Всього – 206 учнів

І місце – 26 учнів

ІІ місце – 48 учні

ІІІ місце -  52 учні

Всього – 30 учнів

І місце – 4  учні

ІІ місце – 4  учні

ІІІ місце -  3 учні

ВЕСНА 2022

Всього – 246 учнів

І місце – 16 учнів

ІІ місце – 68 учні

ІІІ місце -  52 учні

Всього – 51 учень

І місце – 14  учні

ІІ місце – 9  учні

ІІІ місце -  8 учні

 

Всеукраїнські предметні олімпіади

 

Предмет

ІІ етап Всеукраїнської олімпіади

ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади

Історія

Певень Т.В.

1. Мізрах П.(учениця 9-В класу) ІІ місце               

Певень Т.В.

1. Мізрах П.(учениця 9-В класу) ІІІ місце               

Жук О.В.

1. Гелета А. (учениця 8-Б                     класу) ІІ місце

2. Мисник А. (учениця 8-А класу) ІІІ місце

 

Жук О.В.

1. Гелета А. (учениця 8-Б класу) ІІ місце

Правознавство

Шліхтенко Л.А.

1. Мізрах П.(учениця 9-В класу) І місце               

Шліхтенко Л.А.

1. Мізрах П.(учениця 9-В класу) І місце               

 

Участь в МАН

 

Учень

Клас

Тема роботи

Результати

Науковий керівник

Максименко О.

11-А

«Олена Степанів – краса в обладунках»

ІІ місце у міському етапі

Жук О.В.

Дудоладова А.

11-В

«Дівчата зрізають коси»

ІІ місце у міському етапі

Шліхтенко Л.А.

 

Учнівські конкурси

 

Конкурс

Учень

Результати

Наставник

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!»

Номінація «Історія України і державотворення»

Максименко О.

І місце в міському етапі.

Жук О.В

Всеукраїнський конкурс «Україна починається з тебе»

Команда

учнів 6-А класу

6 Дипломів І ступеня

2 Дипломи ІІ ступеня

1 Диплом ІІІ ступеня

Полотняна Н.С

Всеукраїнський конкурс до Дня Соборності України

Команда

учнів 6-А класу

2 Дипломи І ступеня

3 Дипломи ІІ ступеня

1 Диплом І ступеня

Полотняна Н.С.

 

.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар