Звіт методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства
за 2021-2022 навчальний рік
І. Кадрове забезпечення
№ з/п |
ПІБ учителя |
Стаж роботи |
Категорія |
Звання |
Рік атестації |
Курси |
Громадське доручення |
1 |
Тітова Наталія Анатоліївна |
41 |
вища |
Учитель- методист |
2019/ 2020 |
2021 |
|
2 |
Певень Тетяна Вікторівна |
36 |
вища |
Учитель- методист |
2018/ 2019 |
2022р. 2023р. |
|
3 |
Жук Олена Валентинівна |
21 |
вища |
- |
2018/ 2019 |
2021 |
Голова МК |
4 |
Шліхтенко Лідія Анатоліївна |
14 |
спеціаліст І категорії |
- |
2019/ 2020 |
2021 |
|
5 |
Полотняна Наталія Сергіївна |
19 |
вища |
- |
2012/ 2013 |
2021 |
|
ІІ. Навчально-матеріальна база кабінету історії
На базі Вінницького ліцею №6 функціонує кабінет історії,
який в 2020 році був атестований, як
«зразковий». Робоче місце вчителя комп’ютеризовано та підключено до мережі
Інтернет. Кабінет укомплектовано методичними та навчальними матеріалами.
Сформовано комплексно-методичне забезпечення викладання історії та
правознавства у електронному варіанті.
ІІІ. Виконання навчальних програм
Навчальний матеріал
вивчається послідовно. Учителі методичного коворкінгу дотримуються кількості
годин, визначених програмою на кожну тему. Застосовуються різні форми
опитування: фронтальне, індивідуальне, письмове, тестове. Записи у класних
журналах співпадають із календарним та поурочним плануванням, записами у
системі «Моя школа». Тематичне оцінювання навчальних досягнень проводиться
згідно з календарними планами.
IV. Науково-методична робота МК
вчителів історії та правознавства
У 2021-2022 навчальному
році члени методичного коворкінгу вчителів історії та правознавства працювали над вирішенням
науково-методичної проблеми школи «Моделювання та розвиток інноваційного
освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації
компетентнісно-орієнтованої освіти та принципу дитиноцентризму» та
науково-методичної проблеми методичного коворкінгу вчителів історії та
правознавства «Реалізація діяльнісного підходу до навчання шляхом використання
інноваційних технологій на основі педагогіки партнерства з метою формування
життєво компетентної особистості»
Теми
самоосвіти вчителів
№ з/п |
ПІБ учителя |
Тема самоосвіти |
1 |
Тітова Н.А. |
Роль учителя в розвитку пізнавальної діяльності учня та
становлення його особистості |
2 |
Жук О.В. |
Формування громадянської компетентності в учнів на
уроках історії. |
3 |
Полотняна Н.С. |
Розвиток критичного мислення на уроках історії |
4 |
Шліхтенко Л.А. |
Ігрова програма, як метод виховання успішної
особистості |
5 |
Певень Т.В. |
Використання проектної технології, як один із методів
вивчення історії рідного краю |
Проходження
курсів підвищення кваліфікації
|
Назва освітнього ресурсу |
Кількість сертифікатів |
1 |
КЗ
«Вінницька академія безперервної освіти» |
5 |
2 |
Освітня
платформа «На урок» |
2 |
3 |
Освітня
платформа «ВСЕОСВІТА» |
1 |
4 |
Платформа
«Дія. Цифрова освіта» |
3 |
5 |
Науково-педагогічний
проєкт «Інтелект України» |
1 |
Друк в
електронних та друкованих виданнях
|
Вчитель |
«На
урок» |
«ВСЕОСВІТА» |
|
Жук О.В |
2 |
3 |
|
Полотняна Н.С. |
1 |
2 |
|
Певень Т.В. |
- |
6 |
Показові
уроки
|
Вчитель |
Клас |
Тема |
1 |
Жук О.В. |
5-Є |
Рід. Родина. Україна |
2 |
Полотняна Н.С. |
6-А |
Практична робота «Порівняння
умов виникнення та розвитку стародавніх цивілізацій» |
5-В |
На шляху до незалежності |
||
2 |
Певень Т.В |
7-А |
Київська держава наприкінці Х-
в першій половині ХІ ст. |
10-Б |
Ідеологізація
національно-культурного життя радянської України. |
V. Позакласна робота
Учителі історії та правознавства велику увагу приділяють
позакласні роботі, формуючи у здобувачів освіти стійку громадянську позицію.
З 11 по 13 жовтня в
ліцеї був проведений тиждень історії, в рамках якого відбулися звіти творчих
груп по проектах «Таємниці гетьманської булави», віртуальна екскурсія «Вулицями
рідного міста», «Героїчні постаті козацької доби», проєкт пам’яті «Герої не
вмирають», «Жінки в лавах УСС», «Світ у Вінниці – Вінниця у світі». Проведено
конкурс малюнка на козацьку тематику та віртуальну екскурсію Вінничиною.
VІ. Робота з дітьми, які мають підвищену мотивацію до
освітньої діяльності
Значну увагу вчителі історії та
правознавства приділяють роботі з дітьми, які мають підвищену мотивацію
до освітньої діяльності.
Онлайн-олімпіади
«На урок» |
Історія |
Правознавство |
ОСІНЬ 2021 |
Всього – 270 учнів І місце – 46 учнів ІІ місце – 54 учні ІІІ місце - 70 учнів |
Всього – 61 учень І місце – 10 учнів ІІ місце – 6 учнів ІІІ місце - 15 учнів |
ЗИМА 2022 |
Всього – 206 учнів І місце – 26 учнів ІІ місце – 48 учні ІІІ місце - 52 учні |
Всього – 30 учнів І місце – 4 учні ІІ місце – 4 учні ІІІ місце - 3 учні |
ВЕСНА 2022 |
Всього – 246 учнів І місце – 16 учнів ІІ місце – 68 учні ІІІ місце - 52 учні |
Всього – 51 учень І місце – 14 учні ІІ місце – 9 учні ІІІ місце - 8 учні |
Всеукраїнські предметні
олімпіади
Предмет |
ІІ етап Всеукраїнської олімпіади |
ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади |
Історія |
Певень Т.В. 1. Мізрах П.(учениця
9-В класу) ІІ місце |
Певень Т.В. 1. Мізрах П.(учениця
9-В класу) ІІІ місце |
Жук О.В. 1. Гелета А. (учениця
8-Б класу) ІІ місце 2. Мисник А. (учениця
8-А класу) ІІІ місце |
Жук О.В. 1. Гелета А. (учениця
8-Б класу) ІІ місце |
|
Правознавство |
Шліхтенко Л.А. 1. Мізрах П.(учениця
9-В класу) І місце |
Шліхтенко Л.А. 1. Мізрах П.(учениця
9-В класу) І місце |
Участь в МАН
Учень |
Клас |
Тема роботи |
Результати |
Науковий керівник |
Максименко О. |
11-А |
«Олена Степанів – краса в обладунках» |
ІІ місце у міському етапі |
Жук О.В. |
Дудоладова А. |
11-В |
«Дівчата зрізають коси» |
ІІ місце у міському етапі |
Шліхтенко Л.А. |
Учнівські конкурси
Конкурс |
Учень |
Результати |
Наставник |
Всеукраїнський конкурс учнівської творчості під гаслом
«Об’єднаймося ж, брати мої!» Номінація «Історія України і державотворення» |
Максименко О. |
І місце в міському етапі. |
Жук О.В |
Всеукраїнський конкурс «Україна починається з тебе» |
Команда учнів 6-А класу |
6 Дипломів І ступеня 2 Дипломи ІІ ступеня 1 Диплом ІІІ ступеня |
Полотняна Н.С |
Всеукраїнський конкурс до Дня Соборності України |
Команда учнів 6-А класу |
2 Дипломи І ступеня 3 Дипломи ІІ ступеня 1 Диплом І ступеня |
Полотняна Н.С. |
.
Немає коментарів:
Дописати коментар