Жук Олена Валентинівна
Тема самоосвіти - "Формування громадянської компетентності в учнів на уроках історії. "
2021-2022 навчальний рік
№ п /п | Напрями діяльності | Назва, тема, зміст роботи | Дата, термін |
1 | Олімпіадний рух освітня платформа "На урок" | клас І ІІ ІІІ Загальна к-ть 8 - 10 1 11 11 - - 4 4 | осінь 2021 р.
|
2 | МАН | ІІ місце у обласному конкурсі наукових робіт - Максименко О.О. - учениця 11 класу- "Олена Степанів - краса в обладунках" | лютий 2022 р. |
3 | Виступи на педрадах | "Візуалізація освітнього процесу в роботі класного керівника" | 30.10.2021 |
4 | Виступи на засіданнях ШМК | Організація і проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з історії та права та онлайн-олімпіад з історії на навчальних платформах «На урок», «ВСЕОСВІТА» | жовтень 2021р. |
5 | Виступи на засіданнях ММК |
|
|
6 | Роль та сприяння професійному зростанню молодих спеціалістів, спонукання до творчої діяльності |
|
|
7 | Результати моніторингу якості знань вихованців |
|
|
8 | Сприяння створенню сучасного освітнього середовища | Формування каталогу віртуальних музеїв |
|
9 | Майстер-класи, показові уроки, виховні заходи, захист методичних проєктів | Урок вивчення нового матеріалу "Родинна історія", 5-Є клас. Показовий урок "Пилип Орлик та його Конституція", 8-А клас. | 03.12.2020 р. 23.02.2022 р. |
10 | Рівень зростання самоосвіти: вебінари, семінари, курси, тренінги, конференції | Онлайн-курси на освітній платформі PROMETEUS "Стартуємо до успішної школи " (30 год.) ГО "Освіта ХХІ століття" курси за Науково-педагогічним проєктом "Інтелект України" з історії для вчителів 5-х класів
| 24.07.2021 р. 23.08.2021 р. |
11 | Запровадження інноваційних технологій в практику роботи електронних ресурсів | Блог кафедри історії, електронний журнал «Наша школа», Освітня платформа EdEra, YouTube, Освітній проект «На урок» , Google Classroom, Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти ( |
|
12 | Рівень презентації власного досвіду : кафедра, заклад, місто, область, Україна |
|
|
13 | Участь у роботі журі фахових, творчих конкурсів, рецензування та експертиза науково-методичних матеріалів |
|
|
14 | Рівень надання якісних освітніх послуг в забезпеченні дистанційної освіти |
|
|
15 | Наявність та дієвість власного блогу | Сторінка на Блозі методичної комісії вчителів історії |
|
16 | Друк у фахових виданнях | Друк матеріалів на інтернет-ресурсах "На урок", "ВСЕОСВІТА" | |
17 | Участь у педагогічних читаннях |
|
|
18 | Грантова політика |
|
|
19 | Академічна доброчесність | Виступ на батьківських зборах "Бути чесним" | 15.09.2021 |
20 | Робота з дітьми з особливими освітніми потребами | 8-А |
|
21 | Громадські обов’язки | голова ШМО | 27.08.21 |
2020-2021 навчальний рік
№ п /п | Напрями діяльності | Назва, тема, зміст роботи | Дата, термін |
1 | Олімпіадний рух освітня платформа "На урок" | клас І ІІ ІІІ Загальна к-ть 7 - 10 1 11 10 - - 4 4 клас І ІІ ІІІ Загальна к-ть 6 2 2 5 9 7 1 8 8 17 10 2 5 5 12 | осінь 2020 р. весна 2021 р. |
2 | МАН | Максименко О. (учениця 10 класу) "Доля жінки в роки Першої світової війни та в перші повоєнні дисятиліття" - ІІ місце | січень-лютий 2021 р. |
3 | Виступи на перрадах |
|
|
4 | Виступи на засіданнях ШМК | "Підготовка до моніторингу якості освіти за результатами дистанційного навчання" | серпень 2020р. |
5 | Виступи на засіданнях ММК |
|
|
6 | Роль та сприяння професійному зростанню молодих спеціалістів, спонукання до творчої діяльності |
|
|
7 | Результати моніторингу якості знань вихованців |
|
|
8 | Сприяння створенню сучасного освітнього середовища | Формування каталогу віртуальних музеїв |
|
9 | Майстер-класи, показові уроки, виховні заходи, захист методичних проєктів | Урок узагальнення "Близький Схід ", 6-В клас. | 30.11.2020 р. |
10 | Рівень зростання самоосвіти: вебінари, семінари, курси, тренінги, конференції | Онлайн-курси на освітній платформі PROMETEUS "Діалог та медіація. Шлях до порозуміння" (30 год.) Всеукраїнська онлайн педрада на освітній платформі видавництва "Ранок" "Сучасний учитель - дослідник, учений, письменник, актор, психолог, стратег і ..." (4 год.). Сертифікат № 4421041971065 Інтерактивна школа творчого вчителя на освітній платформі видавництва "Ранок" "Методична весна" (5 год.). Сертифікат № Y09032111384259619 | 14.08.2020 р. 14.01.2021 р. лютий-березень 2021 р. |
11 | Запровадження інноваційних технологій в практику роботи електронних ресурсів | Блог кафедри історії, електронний журнал «Наша школа», Освітня платформа EdEra, YouTube, Освітній проект «На урок» , Google Classroom, Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти ( |
|
12 | Рівень презентації власного досвіду : кафедра, заклад, місто, область, Україна |
|
|
13 | Участь у роботі журі фахових, творчих конкурсів, рецензування та експертиза науково-методичних матеріалів |
|
|
14 | Рівень надання якісних освітніх послуг в забезпеченні дистанційної освіти |
|
|
15 | Наявність та дієвість власного блогу | Сторінка на Блозі методичної комісії вчителів історії |
|
16 | Друк у фахових виданнях | ||
17 | Участь у педагогічних читаннях |
|
|
18 | Грантова політика |
|
|
19 | Академічна доброчесність |
|
|
20 | Робота з дітьми з особливими освітніми потребами | 7-А |
|
21 | Громадські обов’язки | секретар ШМО |
|
2019-2020 навчальний рік
|
№ п /п |
Напрями діяльності |
Назва,
тема, зміст роботи |
Дата,
термін |
|
1 |
освітня платформа "На урок" |
клас І ІІ ІІІ Загальна к-ть 6 10 2 12 |
|
|
2 |
МАН |
|
|
|
3 |
Виступи на педрадах |
|
|
|
4 |
Виступи на засіданнях ШМК |
|
|
|
5 |
Виступи на засіданнях ММК |
|
|
|
6 |
Роль та сприяння
професійному зростанню молодих спеціалістів, спонукання до творчої діяльності |
|
|
|
7 |
Результати моніторингу
якості знань вихованців |
|
|
|
8 |
Сприяння створенню
сучасного освітнього середовища |
|
|
|
9 |
Майстер-класи, показові уроки, виховні заходи, захист методичних проєктів |
|
|
|
10 |
Рівень зростання самоосвіти: вебінари, семінари, курси, тренінги, конференції |
|
|
|
11 |
Запровадження
інноваційних технологій в практику роботи електронних ресурсів |
|
|
|
12 |
Рівень презентації
власного досвіду : кафедра, заклад, місто, область, Україна |
|
|
|
13 |
Участь у роботі журі
фахових, творчих конкурсів, рецензування та експертиза науково-методичних
матеріалів |
|
|
|
14 |
Рівень надання якісних
освітніх послуг в забезпеченні дистанційної освіти |
|
|
|
15 |
Наявність та дієвість
власного блогу |
|
|
|
16 |
Друк у фахових виданнях |
|
|
|
17 |
Участь у педагогічних
читаннях |
|
|
|
18 |
Грантова політика |
|
|
|
19 |
Академічна
доброчесність |
|
|
|
20 |
Робота з дітьми з
особливими освітніми потребами |
|
|
|
21 |
Громадські обов’язки |
|
|

Немає коментарів:
Дописати коментар