Історія України 7 клас


2023-2024 навчальний рік

додаткові матеріали тут


Дистанційне навчання

2021-2022 н.р.
Вчитель Жук О.В.
Вчитель Певень Т.В.
7А,Б,Г,Д,Є

7Б,7Д,7Є,7А,7Г-28.01

Тема. Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.

Завдання:

1.Опрацювати параграф 13

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=_guqR3VUgWM

3. Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-kultura-rusi-ukra-ni-v-drugiy-polovini-hi-pershiy-polovini-hiii-st-143070.html

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/

7Б,7Д-31.01 7Є -01.02 7А,7Г-03.02

Тема. Кочові народи степів України Х–ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії

Завдання:

1.Опрацювати параграф 14

2.Переглянути відео до теми         https://www.youtube.com/watch?v=LJ5tSHGErm8

3. Опрацювати презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-kocovi-narodi-stepiv-ukraini-h-hiii-st-krim-u-skladi-vizantii-403071.html

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/

7Б,7Д, 7Є, 7А,7Г-04.02

Тема. Практична робота « Визначити (за «Повчанням дітям») характерні для Володимира Мономаха вчинки і риси характеру.

Завдання:

1.Опрацювати параграф

2.Переглянути відео до теми https://naurok.com.ua/prezentaciya-volodimir-monomah-ta-mstislav-velikiy-98748.html

3.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/

7Б,7Д-07.02 7Є -08.02 7А,7Г-10.02

Тема. Узагальнюючий урок «Київська держава у другій половині XI – першій половині XIII ст.»

Завдання:

1.Опрацювати параграф

2.Підготуватися до тесту.

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/

7Б,7Д,7Є ,7А,7Г-11.02

Тема. Утворення Галицько-Волинської держави.

Завдання:

1.Опрацювати параграф 15

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=AlOmmCbaKlQ

3. Опрацювати презентацію  https://naurok.com.ua/prezentaciya-galicko-volinska-derzhava-vid-stvorennya-do-mongolsko-navali-93421.html

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/



Дистанційне навчання

2020-2021 н.р

Вчитель Жук О.В.
7-А
7-Б
7-В
7-Г
7-Д

























Немає коментарів:

Дописати коментар