Всесвітня історія 9 клас

2023-2024 н.р.





Дистанційне навчання 

2021-2022 н.р.
Вч.Полотняна Н.С.


Дистанційне навчання 

2021-2022 н.р.

Вчитель: ПевеньТ.В.

9Б,9В,9Г

18.11.21р. Тема «Початок становлення індустріального суспільства в країнах Європи»

Завдання:

1.Опрацювати параграф 6

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=wSrR2X0dO58

3. Опрацювати презентацію •        https://vseosvita.ua/library/prezentacia-industrialna-revolucia-u-krainah-zahidnoi-evropi-ta-ii-naslidki-385710.html

4.Опорний конспект:  https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

23.11.21р. Практичне заняття "Суспільні наслідки промислового перевороту. Зміни в житті різних верств населення"

Завдання:

1.Опрацювати параграф  6 (опрацювати), заповнити таблицю №13, с.48

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=ac37nr6uLBQ

3. Опрацювати презентацію •        https://vseosvita.ua/library/prezentacia-prakticne-zanatta-no-2-suspilni-naslidki-industrialnoi-revolucii-zmini-v-zitti-ta-pobuti-riznih-verstv-naselenna-168652.html

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

25.11.21р. "Велика Британія"

Завдання:

1.Опрацювати параграф 7 (опрацювати), конспект, підготуватися до тесту

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=M5QYxDAPVvk&t=3s

3. Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-angliya-v-pershiy-polovini-hih-st-52718.html

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

30.11.21р. Франція у період Реставрації

Завдання:

1.Опрацювати параграф 8

2.Переглянути відео до теми  : https://www.youtube.com/watch?v=qipLcFGzggA

3. Опрацювати презентацію •        https://ppt-online.org/469863

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

02.12.21.р  Політична роздробленість Німеччини

Завдання:

1.Опрацювати параграф 10

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=iDZlI3Jb68o

3. Опрацювати презентацію •                 https://www.youtube.com/watch?v=6Fcq_8eIL9I

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html  

 07.12.21р.   "Весна народів"

Завдання:

1.Опрацювати параграф 11

2.Переглянути відео до теми : https://www.youtube.com/watch?v=lLCwFBX_MQc

3. Опрацювати презентацію •        https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/4521-vesna-narodiv-19726

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

10.12.21р. Об’єднання Німеччини та Італії

Завдання:

1.Опрацювати параграф 12

2.Переглянути відео до теми: https://www.youtube.com/watch?v=5gFcsEt31FY

3. Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-obednannya-itali-ta-nimechchini-69026.html

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

14.12.21р.   Російська імперія. Кримська війна.

Завдання:

1.Опрацювати параграф 13

2.Переглянути відео до теми: https://www.youtube.com/watch?v=Vcl1uKvnDkQ

Ø 3. Опрацювати презентацію https://www.youtube.com/watch?v=0KJmFc2kE2Y

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

16.12.21р. Тема. Територіальне зростання США. Доктрина Монро. Особливості розвитку країни.  Громадянська війна і Реконструкція Півдня.

Завдання:

1.Опрацювати параграф 14

2.Переглянути відео до теми : https://www.youtube.com/watch?v=sEhXra3nB4Q

3. Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-gromadyanska-viyna-u-ssha-rekonstrukciya-pivdnya-135313.html

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

21.12.21р.Тема. Утворення незалежних держав в Латинській Америці. С. Болівар. 

Завдання:

1.Опрацювати параграф 15

2. Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=9IpEw1_tTPI

3. Опрацювати презентацію https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/4712-utvorennya-nezalezhnyh-derzhav-v-latynskij-ameryci-1292

4.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «ЄВРОПА ТА АМЕРИКА у добу революцій і національного об’єднання (1815 -1870 рр.)»

Завдання:

1.Повторити параграфи 6-16

2.підготуватися до тесту

3.Опорний конспект: https://sch6hl.blogspot.com/p/9_19.html

Дистанційне навчання

 2020-2021 н.р.

Вчитель Жук О.В.
9-Б клас (натисніть тут )



25.09.2020 9Д   ( Вч. Полотняна Н.С.)
Тема: Консульство та Імперія у Франції.
1.1799-1804 рр. – Консульство.
·        у грудні 1799 р. прийнята нова Конституція, за якою Франція залишалася республікою, виконавча влада передавалася трьом консулам ( у п
ершого (ним став Бонапарт) зосереджувалася вся повнота виконавчої влади, частково законодавчої і судової; другий і третій консули мали тільки дорадчі органи).
2. Перший консул обирався на 10 років, але у 1802 році Наполеон добився проголошення своєї влади по життєво. 2 грудня 1804 р. він проголосив себе імператором під іменем Наполеон І. (Франція стала імперією).
·        у 1804 р. прийнято Цивільний кодекс («Кодекс Наполеона»)
·        у 1807 р. – Кримінальний кодекс;
·        у 1811 р. – Комерційний кодекс.
·        У 1801 р. було укладено конкордат (угоду) з Папою Римським, згідно з яким:
o    католицизм оголошувався релігією більшості французів, 
o   відокремлення церкви від держави скасовувалося, 
o    держава зобов’язувалася утримувати служителів культу і відновити церковні свята. 
3. Наполеонівські війни.
·        1800 р. – війна проти Австрії ( перемога Франції, під контроль якої перейшла Італія);
·        1802 р. – мир з Англією, за яким визнавалися всі завоювання Франції в Європі.
·        21 жовтня 1805 р. – в морській битві біля мису Трафальгар англійський флот на чолі з адміралом Нельсоном знищив іспано-французьку ескадру. Мрії Наполеона про вторгнення в Англію не здійснилися.
·        На материку у Європі 2 грудня 1805 р. – битва під Аустерліцом, розгром французами австро-російських військ.
·        1806 р.- створена 4-та анти французька коаліція ( Англія, Австрія, Росія, Швеція, згодом Пруссія). 14 жовтня 1806 р. – битва під Ієною, розгром прусських військ. Французькі війська окупували Пруссію.
·        21 листопада 1806 р. – встановлення Наполеоном Континентальної блокади Англії:всім залежним твід Франції державам заборонялося торгувати з Англією і підтримувати з нею поштовий зв'язок.
·        14 квітня 1807 р. битва під Фрідландом ( великі втрати як з французької, так і з російської сторони).
·        7 червня 1807 р. - підписання Тільзітського мирного договору з Росією, за яким Росія приєднувалася до континентальної блокади проти Англії.
·        1807 р. – захоплення французькими військами Іспанії.
·        1809 р – війна проти Австрії, яка втратила частину своїх територій та вихід до Адріатичного моря.
·        1812 р. війна проти Росії ( бо та порушила умови блокади), яка закінчилася невдачею.
·        16-18 жовтня 1813 р. - у  битві під Лейпцигом («битва народів») французькі війська зазнали поразки від сил 6-ї антифранцузької коаліції.
4. 31 березня 1814 р. -  союзні війська увійшли до Парижу. Наполеон зрікається влади і переїздить на острів Ельба. У Франції було відновлено династію Бурбонів. Королем став брат Людовіка XVI – Людовік XVIII.
·        1 березня 1815 р. Наполеон робить спробу повернути владу. Він з особистою гвардією висадився на півдні Франції, увійшов до Парижу і проголосив відновлення імперії. 
·        18 червня 1815 р.- битва під Ватерлоо ( поразка французів від англо-прусських військ) 
·        У Франції знову відновлено монархію. 
·        Наполеона вислали на о. Св.Єлени ( де був до смерті). 
5. У жовтні 1814 р. у Відні було скликано конгрес, який мав вирішити долю повоєнної Європи.
6. 26 вересня 1815 р. російським імператором Олександром І, австрійським  - Францом І і прусським королем Фрідріхом-Вільгельмом ІІІ було створено т.зв. Священний союз ( як інструмент придушення республіканського, демократичного і національно-визвольних рухів у Європі, для поширення абсолютистсько-монархічних та християнсько-патріархальних ідей у Європі).
Завдання
1.     Пар. 4-5 ( опрацювати).
2.     Виписати в зошит основні дати.
3.     Підготуватися до історичного диктанту по даній темі. 


24.09.2020   9Д 
 (Вч. Полотняна Н.С.)
Тема: Розвиток та завершення революції.
1. Революційні зміни у ( викликали занепокоєння монархів  Європи. Австрія та Пруссія утворили анти французьку коаліцію і розпочали інтервенцію проти Франції, що спричинило активізацію революційних сил. 20 вересня 1792 р. біля містечка Вальмі французи зупинили просування прусських військ.
2. 21 вересня 1792 року розпочав роботу Національний конвент, який оголосив про скасування монархії та проголошення Франції республікою.
( січень 1793 року короля Людовіка XVI було страчено).
3. У 1793 році внутрішньополітична ситуація у Франції загострилася. У червні 1793 р. внаслідок повстання до влади приходять якобінці і встановлюють диктаторський режим. Лідером якобінців був М.Робеспєр. Якобінці прийняли 24 червня 1793 року нову Конституцію ( більш радикальну).
4. Через наростання терору посилювалося незадоволення населення. 27 липня (9 термідора) 1794 року здійснено державний переворот. Лідерів якобінців схоплено і страчено. Влада перейшла до т.зв. «нових багатіїв»-буржуазії, що розбагатіла під час революції. Тепер розпочався терор проти прихильників якобінців.
5. Новий режим отримав назву Термідоріанський. У 1795 р. Конвент прийняв нову Конституцію, за якою законодавча влада належала Законодавчому корпусу, який складався з двох палат: Ради п’ятисот та Ради старійшин. Виконавча влада належала Директорії, яка складалася із п’яти осіб.
  • Внутрішня політика Директорії була направлена на захист інтересів та власності «нової буржуазії», були придушені виступи санкюлотів ( бідноти) та роялістів ( монархістів);
  • Зовнішня політика Директорії відзначалася постійними війнами, завоюваннями нових територій, колоній. У цих війнах відзначився молодий генерал Наполеон Бонапарт.
6. В 1799 р. – нова політична криза. 9 листопада ( 18 брюмера) 1799 р. в країні відбувся переворот, в результаті якого до влади приходить Н.Бонапарт.
Значення революції
  • Знищила «старі порядки» - абсолютизм і феодальні відносини;
  • Політична і економічна влада перейшла до рук буржуазії;
  • Знищила станову нерівність, привілеї дворянства і духовенства;
  • Створювалися передумови для подальшого розгортання промислового перевороту;
  • Стала прикладом для інших націй, які обирали радикальний шлях вирішення застарілих проблем;
  • Стала символом боротьби за «свободу, рівність, братерство».
Завдання
1.     Опрацювати пар. 3.
2.     Виписати в зошит основні дати та події.


18.09.2020  9Д   Всесвітня історія 
(Вч. Полотняна Н.С.)
Основні дати:14липня 1789 р. - взяття Бастилії;
26 серпня 1789 р. - прийняття Декларації прав людини та громадянина;
4-11 серпня  1789 р. -  ухвалення  Засновницьким  збором  декретів про відміну феодальних повинностей;
1791 р. - прийняття Конституції;
Причини революції
1. Суперечності між розвитком ринкових відносин у країні та застарілим соціальним, економічним і політичним ладом феодальної Франції.
2. Криза абсолютизму у Франції.
3. Незадоволення широких мас населення пануванням феодальних порядків, поділом суспільства на стани, привілеями дворян і духівництва.
Франція була феодальною державою з абсолютною королівською владою.
Характер революції. Буржуазно-демократичний.
Рушійні сили революції. Підприємці(буржуазія),селяни, ремісники, дрібні торговці, міська біднота.
Головне питання революції. Аграрне.
Завдання революції.
1. Ліквідувати застарілі феодальні порядки, які гальмували розвиток країни.
2. Ліквідувати абсолютну монархію у Франції.
3. Ліквідувати становий устрій, привілеї дворянства й духовенства.
Особливість революції.
1. У перебігу революції влада переходила до чимраз рішучіших представників буржуазії, а тому революція розвивалася висхідною лінією.
2. Французька революція була першою революцією в історії, коли боротьбу здійснювали не під прапором релігійних учень, а учасники її виступали з політичними вимогами.
Напередодні революції для Франції були характерні:
  • державне банкрутство;
  • торговельно-промислова криза;
  • гостра фінансова криза;
  • голодні неврожайні роки;
  • незадоволення і численні заворушення народних мас

Дата

Подія

5 травня 1789 р.

Відкриття Генеральних штатів

17 червня 1789 р.

Депутати третього стану проголосили себе Національними зборами

20 червня 1789 р.

Клятва в залі для гри у м’яч

20 червня 1789 р.

Відмова короля визнати вимоги депутатів третього стану. Рішення депутатів третього стану не розходитися

9 липня 1789 р.

Ухвалення Національними зборами назви «Установчі»

14 липня 1789 р.

Штурм та захоплення Бастилії. Визнання королем законності Установчих зборів

4-11 серпня 1789 р

Ухвалення перших декретів

26 серпня 1789 р. Установчі збори прийняли Декларацію прав людини і громадянина, яка складалася з преамбули й 17 статей, де викладено «природні, невідчужувані й священні права» людини. Вона проголосила:
1. Принцип національного верховенства — тобто нація визнавалася єдиним джерелом влади.
2. Люди народжуються “вільними і рівними у правах”.
3. “Свобода, власність, безпека й опір гнобленню” є природними правами людини.
4. Власність не повинна бути пов’язана феодальними обмеженнями і повинностями.
5. Недоторканність приватної власності.
6. Свободу слова, думки, совісті, друку, віросповідань, вибору будь-яких занять, недоторканність особи.
7. Свобода полягає в праві робити все, що не шкодить іншому.
8. Закони повинні бути однаковими для всіх.
9. Вибори, але з майновим цензом.
З вересня 1791 р. Набрала чинності конституція, що її виробили Установчі збори. Основні положення
1. Затверджено конституційну монархію.
2. Введено демократичний принцип розподілу влади на законодавчу, виконавчу і судову гілки.
3. Вища законодавча влада належала Законодавчим зборам, що їх обирали двоступеневим голосуванням.
4. Встановлено майновий ценз на виборах і Законодавчі збори обирали лише заможні громадяни.
5. Законодавчі збори оголошують війну та укладають мир за пропозицією короля.
6. Виконавча влада належала королю і міністрам, яких призначав король, і вони були відповідальні перед ним.
7. Судову владу здійснювали виборні судці.
8. У судовому процесі брали участь присяжні.
9. Король мав право зупиняти дію законів.
1. Конституція 1791 року була кроком назад, якщо порівнювати з Декларацією прав людини і громадянина.
2. Конституція спричинила нове загострення політичної ситуації в країні.
Завдання
1.     Пар. 2 (опрацювати).
2.     Виписати в зошити причини,  характер, завдання, рушійні сили революції.


                   





                              Завдання на період карантину (30.03.- 24.04.2020 р.)


Вчитель Жук Олена Валентинівна

18-24.05.2020
Урок 1-2 тижня
9-А, 9-Б – 19.-20.05.2020
9-Д – 20.05.2020

Підготовка до підсумкового тесту зі всесвітньої  історії,
який відбудеться о 13:00 21.05.2020
Повторити :
- Японія в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст. – повторити & 23, конспект
- Китай в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст. – повторити & 24, конспект
- Міжнародні відносини ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст. – повторити & 26, конспект

Роз’яснення
1. Робота буде проходити у вигляді тестування за посиланням  на освітній платформі «На Урок»
2. Для проходження тесту повторити  & 23,24,25,26 та конспекти по темах.

3. В роботі буде 25 запитань.


21-26.04.2020


Урок 1 тижня
9-А, 9-Б  - 21.04.2020
9-Д – 22.04.2020

Підсумковий урок «Японія, Китай, Османська імперія в ІІ пол. ХІХ – на поч. ХХ ст. Міжнародні відносини в ІІ пол. ХІХ – на поч. ХХ ст.»

Роз’яснення
1. Робота буде проходити у вигляді тестування за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=453582 на освітній платформі «На Урок»

2. Для входу в систему зайдіть за посиланням , яке вказано вище, обов’язково  вкажіть своє прізвище та ім’я, пройдіть тест.

3. Тест складений так, що система оновлює питання, тому варіанти питань різні у кожній роботі.

4. Зараховано буде лише проходження тесту перший раз, тому нема потреби проходити тест кілька разів.

5. При виставленні оцінки за тест буде враховуватися не лише правильність відповідей, а й час, який був витрачений на роботу.

6. Для проходження тесту повторити  & 23,24,25,26 та конспекти по темах.

7. Роботу виконати до 18:00 23.04.2020

8. При виставленні тематичної оцінки буде враховано усі попередні роботи по темі (чи їх відсутність) і результат тесту.


13 – 19.04.2020


2-3 уроки тижня
9-А, 9-Б - 15.-17.04.2020
9-Д - 16.04.2020
Тема : Міжнародні відносини в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.
Конспект
Словник
- Союз трьох імператорів  (1873 р.)  - підписання російсько-австрійської угоди про розмежування сфер впливу на Балканах між Німеччиною, Австро-Угорщиною та Росією .
- Троїстий союз (1882 р.) -  військово-політичний блок (договір) , який уклали Німеччина, Австро-Угорщина та Італія  на  п’ять років,  що мав  поновлюватися через кожні п’ять років і проіснував до 1915 р.
- Антанта (1904 р.) – військово-політичний блок (договір), який уклали Англія та Франція, а в 1907 р. приєдналася Росія.
- гонка озброєнь – нарощування країнами військового потенціалу.
Міжнародні кризи та  конфлікти наприкінці XIX - на  початку XX ст. :
- 1894—1895 рр. -  японо-китайська війна
-  1898 р. - американо-іспанська війна
- 1899—1902 рр. - англо-бурська війна
- 1904—1905 рр. - російсько-японська війна
- 1905—1906 рр.-  марокканська криза (гострий конфлікт між Німеччиною, Великою Британією та Францією за панування в Марокко)
- 1908 р.- боснійська криза ( Австро-Угорщина окупувала Боснію і Герцеговину, які належали Сербії
-  1911 р.- друга марокканська криза.
- 1911- 1912 рр. - італо-турецька (тріполітанська) війна.
- 1912- 1913 рр. відбулися дві балканські війни, які не розв’язали
проблеми Балкан.


Завдання
1. Опрацювати параграф & 26.
2. Записати у зошити конспект : дата, тема роботи , інформація з блогу.
3. Переглянути відео. Скласти до нього 6 запитань і дати на них коротку відповідь.
4. На основі відео та тексту параграфу дати розгорнуту відповідь на питання, підкріпивши свої міркування історичними фактами.

Чи свідчить хід міжнародних відносин в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. про те, що у світі назрівав міжнародний конфлікт?

Орієнтована структура відповіді :
Я вважаю …
Тому що …
Наприклад …
Отже …

5. Подані вище завдання розраховані на 2 уроки. Виконуйте поступово. Свої  роботи запишіть у зошит і надішліть  до 21.04.2020  електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com

Роботи, що будуть надіслані після вказаного терміну, не оцінюються.

1 урок тижня
9-А, 9-Б - 14.04.2020
9-Д - 15.04.2020
Тема : Спроби модернізації Османської імперії. Молодотурецька революція 1908 р.
Конспект
Поняття:
- «нові османи» -  прихильники продовження реформ в Османській імперії 
ІІ половини ХІХ ст.
- молодотурецький рух – патріотично налаштовані офіцери турецької армії, які прагнули за допомогою приходу до влади здійснити в державі демократичні перетворення.
- «османізм» - ідея збереження Туреччини як великої Османської імперії.
- геноцид – цілеспрямовані дії з метою знищення повністю або частково окремих груп населення чи цілих народів за національними, етнічними, расовими, корисливими або релігійними мотивами.

Завдання
1. Опрацювати параграф & 25 (пункти 1, 2)

2. Записати у зошити конспект : дата, тема роботи , історичні особи, поняття, основні дати.

3. На основі тексту підручника скласти запитання, відповідями до яких будуть :
1. Султан .
2. Яничари.
3. Танзімат.
4. Зулюм.
5. Вірменів.
6. «Єднання і прогрес».
7. Ахмед Реза.
8. Відновити Конституцію 1876 р. і провести деякі реформи.
9. У Парижі в 1907 р.
10. Створення і панування єдиної турецької нації.
11. До 1918 р.

4. Свої  роботи запишіть у зошит і надішліть  до 16.04.2020  електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com
Роботи, що будуть надіслані після вказаного терміну, не оцінюються.



06 - 12.04.2020
3 урок тижня 
9-А, 9-Б - 10.04.2020
9-Д - 09.04.2020
Тема : Китай в ІІ пол. ХІХ – на поч. ХХ ст.
Конспект
Поняття та назви:
- тайпінське повстання,
- «Сто днів реформ»,
- повстання іхетуань («Боксерське повстання»),
-  Сіньхайська революція,
- «три народні принципи» ,
- Гоміньдан.
Основні дати та події:
- 1839-1842, 1856-1860 рр.  - опіумні війни,
- 1850-1854 рр. - Тайпінське повстання,
- 1894-1895 рр. - японсько-китайська війна,
- 1899-1901 рр. - «Боксерське повстання»,
- 1911-1912 рр. - Сіньхайська революція.

Завдання
1. Опрацювати параграф & 24
2. Записати у зошити і пояснити поняття та назви, що вказані у конспекті.
3. Підтвердити або спростувати твердження, підкріпивши свою думку історичними фактами.    Політика колонізаторів призвела до розвалу держави у Китаї і викликали опір населення.
4. Свої  роботи запишіть у зошит і надішліть до 12.04.2020 електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com

Роботи, що будуть надіслані після вказаного терміну, не оцінюються.




 1-2 урок  тижня
9-А, 9-Б - 07-08.04.2020
9-Д - 08-09.04.2020
Тема : Японія в ІІ пол. ХІХ – на поч. ХХ ст.
Конспект
Словник :
- сьогун – полководець у Японії, який тимчасово очолював владу.
- «Доба Мейдзі» - період правління імператора Муцухіто, доба стрімкого розвитку Японії («освічене правління»).
- префектура – адміністративно-територіальна одиниця в Японії.

Реформи 70-80 – х рр.. ХІХ ст. :
- аграрна
- фінансова
- військова
- адміністративна
- освітня
- прийняття Конституції

Завдання
1. Скласти короткий конспект & 23
2. Заповнити таблицю
Реформа
Рік впровадження
Суть реформи










3. Поясніть, чому Японія за короткий період із закритої і відсталої в економічному плані країни перетворилася на могутню і високорозвинену імперію, яка змогла конкурувати з найбільшими державами світу? Свої міркування запишіть у зошит і надішліть до 09.04.2020 електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар