Історія України 9 клас

2023-2024 н.р.
Додаткові матеріали
Додаткові матеріали




Дистанційне навчання 
2021-2022 н.р.
Вч.Полотняна Н.С.

Дистанційне навчання 
2021-2022 н.р.
Вчитель: Певень Т.В.
9Б,В,Г

01.02.22р. Тема. Українське питання у контексті міжнародних відносин. Кримська (Східна) війна 1853–1856 рр. на українських землях

Завдання:

1.Опрацювати параграф 12

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=jSa_GUSFKyQ

3. Опрацювати презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-krimska-shidna-vijna-1853-1856-rr-25256.html

 

4.Опорний конспект: http://sch6hl.blogspot.com/p/9.html

03.02 Тема. Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-х –1870-х років

Завдання:

1.Опрацювати параграф 13

2.Переглянути відео до теми : https://www.youtube.com/watch?v=TkbUDIcLjkY

3. Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-likvidaciya-kripactva-ta-reformi-1860--1870-r-r-95023.html

4.Опорний конспект: http://sch6hl.blogspot.com/p/9.html

07.02.22р. Тема. Особливості модернізації промисловості і сільського господарства.

Завдання:

1.Опрацювати параграф 14

2.Переглянути відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=XWZrGLYRCFE&t=3s

3. Опрацювати презентацію          https://naurok.com.ua/prezentaciya-modernizaciya-promislovosti-ta-silskogo-gospodarstva-50432.html

4.Опорний конспект: http://sch6hl.blogspot.com/p/9.html

08.02.22р.Тема. Громадівський рух 1860-х – 1890-х рр. Київська громада.

Завдання:

1.Опрацювати параграф 15

2.Переглянути відео до теми : https://www.youtube.com/watch?v=0HK_NDwguD0

3. Опрацювати презентацію  https://naurok.com.ua/prezentaciya-gromadivskiy-ruh-1860-1890-h-rr-143304.html

4.Опорний конспект: http://sch6hl.blogspot.com/p/9.html

10.02.22р.Тема. Хлопомани. Польське повстання 1863-1864 рр. та його наслідки для України.

Завдання:

1.Опрацювати параграф 16

2.Переглянути відео до теми : https://www.youtube.com/watch?v=iakrJhort60

3. Опрацювати презентацію https://vseosvita.ua/library/gromadivskij-ruh-1860-h-1890-h-rr-hih-st-kiivska-gromada-hlopomani-polske-povstanna-1863-1864-rr-ta-jogo-naslidki-dla-ukraini-187225.html

4.Опорний конспект: http://sch6hl.blogspot.com/p/9.html




Дистанційне навчання 

Вчитель Жук Олена Валентинівна

(щоб  увійти на сторінку з конспектом,  натисніть на назву класу)




Завдання на період карантину (12.03.- 11.05.2020 р.)
24-29.05.2020 
Урок 2-3

Узагальнюючий урок 


Урок 1 тижня
9-Д - 26.05.2020
Тема : Розвиток культури України в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Завдання
1. Переглянути відео
2. Виписати у зошит короткий конспект лекції, в якому мають бути :
- поняття – романтизм, модернізм, реалізм
- прізвища діячів науки та культури та їх творчий доробок
- прізвища відомих українських меценатів

3. Свої  роботи запишіть у зошит .

9-А,9-Б - 25.05.2020
Тема : Трудова еміграція українців.


Завдання 
1. Переглянути відео.
2. Виписати в зошити причини та напрямки еміграції українців в інші країни.

9-Д - 26.05.2020
Тема : Розвиток культури України в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Завдання
1. Переглянути відео
2. Виписати у зошит короткий конспект лекції, в якому мають бути :
- поняття – романтизм, модернізм, реалізм
- прізвища діячів науки та культури та їх творчий доробок
- прізвища відомих українських меценатів
3. Свої  роботи запишіть у зошит .

18-24.05.2020
Урок 3 тижня
9-А, 9-Б – 22.05.2020
Тема : Розвиток культури України в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Завдання
1. Переглянути відео
2. Виписати у зошит короткий конспект лекції, в якому мають бути :
- поняття – романтизм, модернізм, реалізм
- прізвища діячів науки та культури та їх творчий доробок
- прізвища відомих українських меценатів

3. Свої  роботи запишіть у зошит і надішліть  електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com  до 24.05.2020

11.-17.05.2020
Урок 2-3 в тижні
9-А, 9-Б – 13- 15.05.2020
9-Д – 14.05.2020

Тема : Політичне, національно-культурне життя Західної України на початку ХХ ст.
Конспект розміщено за посиланням   КОНСПЕКТ

Завдання :
1. 1. Опрацювати & 27-28  та конспект з блогу вчителя.
2. Скласти до тексу параграфів та конспекту запитання (6 з короткою відповіддю та 6 з розгорнутою) .

3. Свої  роботи запишіть у зошит і надішліть  електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com  до 18.05.2020

Урок 1 в тижні
9-А, 9-Б – 12.05.2020
9-Д – 13.05.2020

Тема : Соціально-економічне становище Галичини, Буковини й Закарпаття.
Конспект розміщено за посиланням    КОНСПЕКТ
    
Завдання :
1. Опрацювати & 26  та конспект з блогу вчителя.
2. Виконати письмове завдання. Порівняйте економічний розвиток Західної та Наддніпрянської України, вказавши спільне та відмінне, та визначте, де українцям жилося краще.
3. Свої  роботи запишіть у зошит і надішліть  електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com
9-А , 9-Б - до 13.05.2020 

9-Д –  до 14.04.2020


03.-10.05.2020
Урок 3 тижня
Для 9-А, 9-Б урок було перенесено на 07.05.20. для проходження контрольного тесту.

Урок 2 тижня
9-А, 9-Б, 9-Д - 07.05 2020
Контрольне тестування з історії України
Щоб пройти контрольний тест, зайдіть за посиланням :
9-А (посилання буде вказано о 12:00)
https://naurok.com.ua/test/homework/1662784
9-Б (посилання буде вказано о 12:00)
https://naurok.com.ua/test/homework/1662846
9-Д (посилання буде вказано о 12:00)

Урок 1 тижня
9-А, 9-Б – 05 - 06.05.2020
9-Д – 06.05.2020

Підготовка до підсумкового тесту з Історії України, який відбудеться
07.05.2020 з 12:00 до 13:00 на освітній платформі «На Урок»
Завдання для повторення
- Поява перших політичних партій в Західній Україні - & 21, конспект з блогу;
- Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини на початку ХХ ст. - & 22, конспект з блогу
- Політизація українського національного руху - & 23, таблиця партій, конспект з блогу.
- Революція 1905-1907 рр. в російській імперії - & 24, конспект з блогу, домашнє завдання в зошиті.
- Господарське, політичне та культурне життя в 1907-1914 рр. - & 25, конспект з блогу.
 
Тренувальні тести :
1
- 9-А, 9-Б  - до 22:00 05.05.2020  -  9-А, 9-Б ТЕСТ 1
-  9-Д до 22:00 06.05.2020   -  9-Д ТЕСТ 1

2
 з 16:00 до 17:00  06.05.20   - тренувальний тест



27.04 - 03.05.2020


Урок 2 в тижні
9-А, 9-Б – 29.04.2020
9-Д – 30.04.2020

Тема : Господарське, політичне й культурне життя в 1907-1914 рр.
 Конспект
Щоб переглянути конспект зайдіть за посиланням 
Завдання
1. Опрацювати конспект за посиланням та & 25.
2. Повторити конспект та & 24 за попередній урок.
3. Пройти тест за посиланнями
-  9-А, 9-Б класу 29.04.2020 до 22:00  

-  9 -Д класу 30.04.2020 до 22:00     Тест 9-Д

Урок 1 в тижні
9-А, 9-Б – 28.04.2020
9-Д – 29.04.2020

Тема : Революція 1905-1907 рр.
9-Д клас
Жук Альона приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 9-Д Історія України
Время: 29 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom


Идентификатор конференции: 266 522 2871 
9-А клас
Жук Альона приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom 
Тема: 9-А  Історія України  Олена Валентинівна
Время: 28 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom


Идентификатор конференции: 266 522 2871

9-Б клас
Жук Альона приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.        
Тема: 9-Б Історія України Олена Валентинівна
Время: 28 апр 2020 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom


Идентификатор конференции: 266 522 2871





Завдання :
1. Опрацювати &  24 та переглянути відео
2. Скласти короткий конспект-характеристику революції за планом
- період
- причини революції
- привід
- рушійні сили
- характер (визвольна, соціальна, національна, демократична)
- основні події
- результати

3. Підготуватися до тесту , який буде на наступному уроці.




Урок 3 в тижні
9-А, 9-Б – 24.04.2020
9-Д – 23.04.2020
Тема :  Політизація українського національного руху
Словник
- Політизація українського національного руху - історичний процес переходу українського руху до національного відродження, у ході якого українська громадськість усе частіше вдавалася до масових громадсько-політичних дій, формування політичних партій, використання парламентських інструментів у боротьбі за інтереси українського народу.
- Автономізм - система поглядів представників автономістської течії українського національного руху, що передбачала першочергове розв’язання соціально-економічних питань усіх народів Російської імперії, а потім вирішення українського національного питання в межах національно-територіальної автономії, що здійснюється відповідно до загальноросійських законів.



Завдання
1. Опрацювати  & 23  та відео.

2. На основі відео скласти у зошиті таблицю «Українські партії Наддніпрянщини» 

Назва партії
Рік створення
Лідери
Діяльність.
Основні ідеї.





3. Письмово виконайте завдання. 
Порівняйте погляди представників самостійницької й автономістської течій. Якби ви жили на початку ХХ ст. , яку б течію підтримали? Чому ? (5-10 речень)
4. Свої  роботи запишіть у зошит і надішліть  електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com
9-А , 9-Б - до 27.04.2020 
9-Д –  до 28.04.2020







Урок 2 в тижні

9-А, 9-Б - 22.04.2020 р.
9-Д - 23.04.2020 р.

Тема : Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини на початку ХХ ст.
Конспект
Особливості соціально-економічного розвитку українських земель у складі Російської імперії :
- 1900-1903 рр. – економічна криза
- розвиток залізничного транспорту для експорту корисних копалин та імпорту готової продукції з Росії
- розвиток видобувних галузей ( вугільна, гірничорудна ) та первинної переробки (виплавка чавуну і сталі)
- великий вплив іноземного капіталу (Англія, Бельгія, Франція), за рахунок якого розвивалася промисловість Східної України.
- спеціалізація Центральної України на цукроварінні
- через кризу 1900-1903 рр. концентрація виробництва , що призвело до створення монополій. В Україні найпоширенішим видом монополій стали синдикати : синдикат цукрозаводчиків у Києві, «Продамед» (виробництво сталі), «Продаруд» (вдобуток залізної руди), «Продвагон» (виробництво вагонів), «Продвугілля» (видобуток і збут вугілля).
- залишки феодалізму на селі у вигляді поміщицького землеволодіння та общини на селі
- поява кооперативного руху. Перший кооператив було відкрито М.Левитським. На Київщині кооператор – В. Доманський. Перше кооперативне об’єднання створено у Харкові в 1866 р., а пізніше - Союз споживачів кооперативів у Києві та Вінниці.
- посилення регіональної спеціалізації сільського господарства : Правобережна, частково лівобережна Україна – цукровий буряк і тютюн (технічні культури); Південна Україна – зернові ; Крим, Бессарабія – виноградарство.
- активна економічна діяльність українських підприємців-меценатів. 

Завдання

9-А, 9-Б класи
1. Опрацювати & 22 та виписати конспект з блогу
2. Пройти тест за посиланням з 09:00 до 20:00 22.04.2020   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=258090


9-Д клас
1. Опрацювати & 22 та виписати конспект з блогу

2. Пройти тест за посиланням з 09:00 до 20:00 23.04.2020   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=211986



31.03.- 01.04.2020
Практична робота «Особливості етапів національного відродження на західноукраїнських землях».
Завдання

1. Повторити & 7, 19-21
2. Заповнити таблицю, розподіливши по етапах національного відродження поняття, персоналії, зміст діяльності та  додавши пояснення :
- поняття : «Просвіта», наровці, старорусини, Товариство греко-католицьких священників, москвофіли, Русько-українська радикальна партія , «Україна уярмлена», «Русалка Дністрова», «будителі», Наукове товариство ім.Т.Шевченка, «український П’ємонт », «нова ера», «радикали», «язичіє», «Вечорниці»,

- персоналії : Ю.Федькович, І.Франко, М.Шашкевич, Я.Головацький, С.Смаль-Стоцький, Ю.Бачинський, Ю.Романчук, О.Духнович, І.Вагилевич, І.Могильницький, В.Шашкевич, М.Павлик, І.Орлай.

- зміст діяльності : популяризація української мови , створення хат-читалень, представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні, дослідження українського фольклору , радикалізація національного руху, дослідження історії України, створення першого театру, створення культурно-просвітніх товариств.


Академічний етап
Культурно-просвітницький
Політичний
Поняття



Персоналії



Зміст діяльності




3. Дані таблиці відправити на електронну адресу вчителя до 03.04.2020 р.


03.04.2020 р.


Підсумковий тест

1. Повторити &18-21
3. Зробити скріншот результатів тесту
4. У зошит записати аналіз підсумкової роботи, виписавши запитання, в якому зроблено помилку та правильну відповідь.
5. Надіслати скріншот та аналіз підсумкової роботи на електронну адресу вчителя до 05.04.2020 р.

Увага ! Система постійно оновлює тести, тому у кожного буде інший варіант.



ІІ тиджень

17.03-20.03.2020 р.



Тема : Формування основних течій західноукраїнського суспільно-політичного руху.
Завдання : 
- опрацювати & 19
 - порівняйте визначальні світоглядні засади старорусинів, москвофілів і народовців, заповнивши таблицю :

Старорусини
Москофіли
Народовці
Основна ідея



Ідеологічна підтримка



Діяльність




Значення діяльності




- дані таблиці відправити на електронну адресу вчителя

  18.03.20

Тема : Суспільно-політичний рух в Західній Україні в 1880-1890-х роках.
Зміст
1. Діяльність  галицьких  народовців  у  1880–1890-х  роках.
2. «Новоерівська»  політика  народовців.
3. Розгортання руху  народовців  на  Буковині  та в Закарпатті.
4. Польський та єврейський рухи в Галичині.

Особистості : О.Барвінський, Ю.Романчук, С. Смальстоцький, брати Григорій та Сидір Воробкевичі.
Поняття : «нова ера»

Політика «нової ери»

Період
1890-1894 рр.
Передумови
Загострення соціального становища в Австро-Угорській імперії
Суть
Компроміс галицьких народовців із польською владою Галичини
Зміст
- допомога українському культурницькому руху
- визнання прав української нації
- збільшення кількості українських кафедр у Львівському університеті
- збільшення квот для українців в органах державної влади
- лояльність народовців до австрійської та польської влади
Досягнення
- запровадження українського фонетичного правопису в систему державної освіти
- відкрита третя українська гімназія в Галичині
- 1894 р. – відкриття кафедри історії України у Львівському університеті, яку очолив М.Грушевський.

Завдання :
- опрацювати & 20
- Порівняйти громадівський рух у Наддніпрянській Україні та народовський рух в Західній Україні. Де умови  для розвитку національного руху були кращі? Чому ? Свої міркування записати у зошит і відправити на електронну адресу вчителя -  zhuchok36@gmail.com

20.03.20

Тема : Поява перших політичних партій в Західній Україні
Зміст
1  Радикальний  рух  у  Галичині.
 2. Створення  першої української  політичної  партії.
3. Утворення УНДП.
4. Українське  представництво  в  галицькому  сеймі  та віденському  парламенті.

РУРП (1890 р.)
Лідери : І.Франко, Ю.Бачинський, М.Павлик, С.Вітик, М.Ганкевич
Особливості діяльності:
- обстоювання соціальних інтересів українських селян в Галичині.
- боротьба за незалежну Україну
- підтримка ідеї соборності України.

УСДП (1899 р.)
Лідери : М.Ганкевич
Особливості діяльності :
- парламентський шлях боротьби за незалежність
- боротьба за незалежну Україну
- організація страйків

УНДП (1899 р.)
Лідери : Ю.Романчук, Т.Окуневський
Особливості діяльності :
- провідна політична сила українства
- підтримка незалежності і соборності України, але спершу об’єднати  Галичину і Буковину у складі Астро-Угорської імперії на автономних правах із власним сеймом.

- ведення боротьби з москвофілами.

Завдання
- опрацювати  & 21, склавши до нього конспект
- результати роботи скинути на електронну адресу вчителя.








Немає коментарів:

Дописати коментар