2023-2024 н.р.
Додаткові матеріали
Додаткові матеріали
Дистанційне навчання
2021-2022 н.р.
Вч.Полотняна Н.С.
Дистанційне навчання
Вчитель Жук Олена Валентинівна
(щоб увійти на сторінку з конспектом, натисніть на назву класу)
Завдання
на період карантину (12.03.- 11.05.2020 р.)
24-29.05.2020
Урок 2-3
Узагальнюючий урок
Урок 1 тижня
9-Д - 26.05.2020
Тема : Розвиток культури України в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Завдання
1. Переглянути відео
2. Виписати у зошит короткий конспект лекції, в якому мають бути :
- поняття – романтизм, модернізм, реалізм
- прізвища діячів науки та культури та їх творчий доробок
- прізвища відомих українських меценатів
3. Свої роботи запишіть у зошит .
9-А,9-Б - 25.05.2020
Тема : Трудова еміграція українців.
Завдання
1. Переглянути відео.
2. Виписати в зошити причини та напрямки еміграції українців в інші країни.
9-Д - 26.05.2020
Тема : Розвиток культури України в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Завдання
1. Переглянути відео
2. Виписати у зошит короткий конспект лекції, в якому мають бути :
- поняття – романтизм, модернізм, реалізм
- прізвища діячів науки та культури та їх творчий доробок
- прізвища відомих українських меценатів
3. Свої роботи запишіть у зошит .
18-24.05.2020
Урок 3 тижня
9-А, 9-Б – 22.05.2020
Тема :
Розвиток культури України в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Завдання
1. Переглянути відео
2. Виписати у зошит короткий конспект лекції, в
якому мають бути :
- поняття – романтизм, модернізм, реалізм
- прізвища діячів науки та культури та їх творчий
доробок
- прізвища відомих українських меценатів
3. Свої
роботи запишіть у зошит і надішліть
електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com
до 24.05.2020
11.-17.05.2020
Урок 2-3 в
тижні
9-А, 9-Б – 13-
15.05.2020
9-Д –
14.05.2020
Тема
: Політичне, національно-культурне життя Західної України на початку ХХ ст.
Конспект
розміщено за посиланням КОНСПЕКТ
Завдання :
1. 1.
Опрацювати &
27-28 та конспект з блогу вчителя.
2. Скласти до тексу параграфів та конспекту
запитання (6 з короткою відповіддю та 6 з розгорнутою) .
3. Свої
роботи запишіть у зошит і надішліть
електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com
до 18.05.2020
Урок 1 в тижні
9-А, 9-Б –
12.05.2020
9-Д –
13.05.2020
Тема :
Соціально-економічне становище Галичини, Буковини й Закарпаття.
Конспект
розміщено за посиланням КОНСПЕКТ
Завдання :
1. Опрацювати & 26 та конспект з блогу вчителя.
2. Виконати письмове завдання. Порівняйте економічний
розвиток Західної та Наддніпрянської України, вказавши спільне та відмінне, та
визначте, де українцям жилося краще.
3. Свої
роботи запишіть у зошит і надішліть
електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com
9-А , 9-Б - до
13.05.2020
9-Д – до 14.04.2020
03.-10.05.2020
Урок 3 тижня
Для 9-А, 9-Б урок було перенесено на 07.05.20. для проходження контрольного тесту.
Урок 2 тижня
9-А, 9-Б, 9-Д - 07.05 2020
Контрольне тестування з історії України
Щоб пройти контрольний тест, зайдіть за посиланням :
9-Д (посилання буде вказано о 12:00)
Урок 1 тижня
9-А,
9-Б – 05 - 06.05.2020
9-Д – 06.05.2020
Підготовка до підсумкового тесту з Історії України, який відбудеться
07.05.2020 з 12:00 до 13:00 на освітній платформі «На Урок»
Завдання
для повторення
- Поява
перших політичних партій в Західній Україні
- &
21, конспект з блогу;
- Особливості соціально-економічного розвитку
Наддніпрянщини на початку ХХ ст. - & 22, конспект з блогу
- Політизація українського національного руху - & 23,
таблиця партій, конспект з блогу.
- Революція 1905-1907 рр. в російській імперії - & 24, конспект з блогу, домашнє
завдання в зошиті.
- Господарське, політичне та культурне життя в
1907-1914 рр. - &
25, конспект з блогу.
Тренувальні тести :
1
2
з 16:00
до 17:00 06.05.20 - тренувальний тест
27.04 - 03.05.2020
Урок 2 в тижні
9-А,
9-Б – 29.04.2020
9-Д
– 30.04.2020
Тема : Господарське,
політичне й культурне життя в 1907-1914 рр.
Конспект
Щоб переглянути конспект зайдіть за посиланням -
Завдання
1. Опрацювати
конспект за посиланням та & 25.
2. Повторити
конспект та & 24 за попередній урок.
3. Пройти тест
за посиланнями
- 9-А, 9-Б класу 29.04.2020 до 22:00
- 9 -Д класу 30.04.2020 до 22:00 Тест 9-Д
Урок 1 в тижні
9-А,
9-Б – 28.04.2020
9-Д –
29.04.2020
Тема : Революція
1905-1907 рр.
9-Д клас
Жук Альона приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 9-Д Історія України
Время: 29 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 266 522 2871
9-А клас
Жук Альона приглашает вас на запланированную
конференцию: Zoom
Тема: 9-А
Історія України Олена
Валентинівна
Время: 28 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 266 522 2871
9-Б клас
Жук
Альона приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: 9-Б Історія України Олена Валентинівна
Время: 28 апр 2020 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 266 522 2871
Завдання :
1. Опрацювати & 24 та
переглянути відео
2. Скласти короткий конспект-характеристику
революції за планом
- період
- причини революції
- привід
- рушійні сили
- характер (визвольна, соціальна, національна, демократична)
- основні події
- результати
3. Підготуватися до тесту , який буде на наступному уроці.
Урок 3 в тижні
9-А, 9-Б – 24.04.2020
9-Д – 23.04.2020
Тема : Політизація українського національного руху
Словник
- Політизація українського національного руху
- історичний процес переходу українського руху до
національного відродження, у ході якого українська громадськість усе частіше
вдавалася до масових громадсько-політичних дій, формування політичних партій,
використання парламентських інструментів у боротьбі за інтереси українського
народу.
- Автономізм -
система поглядів представників автономістської течії
українського національного руху, що передбачала першочергове розв’язання соціально-економічних
питань усіх народів Російської імперії, а потім вирішення українського
національного питання в межах національно-територіальної автономії, що
здійснюється відповідно до загальноросійських законів.
Завдання
1. Опрацювати
&
23 та відео.
2. На основі відео скласти у зошиті таблицю «Українські
партії Наддніпрянщини»
Назва
партії
|
Рік
створення
|
Лідери
|
Діяльність.
Основні
ідеї.
|
|
|
|
|
3. Письмово
виконайте завдання.
Порівняйте
погляди представників самостійницької й автономістської течій. Якби ви жили на
початку ХХ ст. , яку б течію підтримали? Чому ? (5-10 речень)
4. Свої
роботи запишіть у зошит і надішліть
електронним листом учителю - zhuchok36@gmail.com
9-А , 9-Б - до 27.04.2020
9-Д – до 28.04.2020
Урок
2 в тижні
9-А, 9-Б - 22.04.2020 р.
9-Д - 23.04.2020 р.
Тема : Особливості
соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини на початку ХХ ст.
Конспект
Особливості
соціально-економічного розвитку українських земель у складі Російської імперії
:
-
1900-1903 рр. – економічна криза
-
розвиток залізничного транспорту для експорту корисних копалин та імпорту
готової продукції з Росії
-
розвиток видобувних галузей ( вугільна, гірничорудна ) та первинної переробки
(виплавка чавуну і сталі)
-
великий вплив іноземного капіталу (Англія, Бельгія, Франція), за рахунок якого
розвивалася промисловість Східної України.
-
спеціалізація Центральної України на цукроварінні
-
через кризу 1900-1903 рр. концентрація виробництва , що призвело до створення
монополій. В Україні найпоширенішим видом монополій стали синдикати : синдикат
цукрозаводчиків у Києві, «Продамед» (виробництво сталі), «Продаруд» (вдобуток
залізної руди), «Продвагон» (виробництво вагонів), «Продвугілля» (видобуток і
збут вугілля).
-
залишки феодалізму на селі у вигляді поміщицького землеволодіння та общини на
селі
-
поява кооперативного руху. Перший кооператив було відкрито М.Левитським. На
Київщині кооператор – В. Доманський. Перше кооперативне об’єднання створено у
Харкові в 1866 р., а пізніше - Союз споживачів кооперативів у Києві та Вінниці.
-
посилення регіональної спеціалізації сільського господарства : Правобережна,
частково лівобережна Україна – цукровий буряк і тютюн (технічні культури);
Південна Україна – зернові ; Крим, Бессарабія – виноградарство.
-
активна економічна діяльність українських підприємців-меценатів.
Завдання
9-А,
9-Б класи
1. Опрацювати &
22 та виписати
конспект з блогу
9-Д
клас
1. Опрацювати &
22 та виписати
конспект з блогу
31.03.- 01.04.2020
Практична робота «Особливості етапів національного відродження на західноукраїнських землях».
Завдання
1. Повторити & 7, 19-21
2. Заповнити таблицю, розподіливши по етапах
національного відродження поняття, персоналії, зміст діяльності та додавши пояснення :
- поняття :
«Просвіта», наровці, старорусини, Товариство греко-католицьких священників, москвофіли,
Русько-українська радикальна партія , «Україна уярмлена», «Русалка Дністрова», «будителі»,
Наукове товариство ім.Т.Шевченка, «український П’ємонт », «нова ера», «радикали»,
«язичіє», «Вечорниці»,
- персоналії
: Ю.Федькович, І.Франко, М.Шашкевич, Я.Головацький, С.Смаль-Стоцький, Ю.Бачинський,
Ю.Романчук, О.Духнович, І.Вагилевич, І.Могильницький, В.Шашкевич, М.Павлик, І.Орлай.
- зміст
діяльності : популяризація української мови ,
створення хат-читалень, представництво в Галицькому сеймі та австрійському
парламенті у Відні, дослідження українського фольклору , радикалізація
національного руху, дослідження історії України, створення першого театру,
створення культурно-просвітніх товариств.
|
Академічний етап
|
Культурно-просвітницький
|
Політичний
|
Поняття
|
|
|
|
Персоналії
|
|
|
|
Зміст діяльності
|
|
|
|
3. Дані таблиці відправити на електронну адресу
вчителя до 03.04.2020 р.
03.04.2020 р.
Підсумковий тест
1. Повторити &18-21
3. Зробити скріншот результатів тесту
4. У зошит записати аналіз підсумкової роботи,
виписавши запитання, в якому зроблено помилку та правильну відповідь.
5. Надіслати скріншот та аналіз підсумкової роботи
на електронну адресу вчителя до 05.04.2020 р.
Увага ! Система постійно оновлює тести, тому у
кожного буде інший варіант.
ІІ тиджень
17.03-20.03.2020 р.
Тема : Формування основних течій західноукраїнського
суспільно-політичного руху.
Завдання :
- опрацювати &
19
- порівняйте
визначальні світоглядні засади старорусинів, москвофілів і народовців,
заповнивши таблицю :
|
Старорусини
|
Москофіли
|
Народовці
|
Основна ідея
|
|
|
|
Ідеологічна
підтримка
|
|
|
|
Діяльність
|
|
|
|
Значення
діяльності
|
|
|
|
- дані таблиці відправити на електронну адресу вчителя
18.03.20
Тема : Суспільно-політичний рух в Західній Україні в
1880-1890-х роках.
Зміст
1. Діяльність галицьких народовців
у 1880–1890-х роках.
2. «Новоерівська» політика народовців.
3. Розгортання руху народовців на Буковині та в Закарпатті.
4. Польський та єврейський рухи в Галичині.
Особистості : О.Барвінський, Ю.Романчук, С. Смальстоцький,
брати Григорій та Сидір Воробкевичі.
Поняття : «нова ера»
Політика «нової ери»
Період
|
1890-1894 рр.
|
Передумови
|
Загострення соціального становища в Австро-Угорській імперії
|
Суть
|
Компроміс галицьких народовців із польською владою Галичини
|
Зміст
|
- допомога українському культурницькому руху
- визнання прав української нації
- збільшення кількості українських кафедр у Львівському університеті
- збільшення квот для українців в органах державної влади
- лояльність народовців до австрійської та польської влади
|
Досягнення
|
- запровадження українського фонетичного правопису в систему
державної освіти
- відкрита третя українська гімназія в Галичині
- 1894 р. – відкриття кафедри історії України у Львівському
університеті, яку очолив М.Грушевський.
|
Завдання :
- опрацювати &
20
- Порівняйти громадівський рух у Наддніпрянській Україні та
народовський рух в Західній Україні. Де умови для розвитку національного руху були кращі?
Чому ? Свої міркування записати у зошит і відправити на електронну адресу
вчителя - zhuchok36@gmail.com
20.03.20
Тема : Поява перших політичних партій в Західній
Україні
Зміст
1
Радикальний рух у Галичині.
2.
Створення першої української політичної
партії.
3. Утворення УНДП.
4. Українське
представництво в галицькому
сеймі та віденському парламенті.
РУРП (1890 р.)
Лідери : І.Франко, Ю.Бачинський, М.Павлик, С.Вітик,
М.Ганкевич
Особливості діяльності:
- обстоювання соціальних інтересів українських селян
в Галичині.
- боротьба за незалежну Україну
- підтримка ідеї соборності України.
УСДП (1899 р.)
Лідери : М.Ганкевич
Особливості діяльності :
- парламентський шлях боротьби за незалежність
- боротьба за незалежну Україну
- організація страйків
УНДП (1899 р.)
Лідери : Ю.Романчук, Т.Окуневський
Особливості діяльності :
- провідна політична сила українства
- підтримка незалежності і соборності України, але
спершу об’єднати Галичину і Буковину у
складі Астро-Угорської імперії на автономних правах із власним сеймом.
- ведення боротьби з москвофілами.
Завдання
- опрацювати & 21, склавши до нього
конспект
- результати роботи скинути на електронну адресу вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар