Всесвітня історія 6 клас


2023 - 2024 навчальний рік

Навчальні матеріали.
Натиснути тут
Перейшовши за посиланням , ви зможете переглядати презентації та відео до уроків.




Завдання на період карантину (12.03.-29.05.2020)
Вчитель Жук Олена Валентинівна


25-29.05.2020

Урок 2
6-А, 6-В, 6-Г - 28.05.2020
6-Д - 29.05.2020
Підсумковий урок


Урок 1
6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г – 25.05.2020
6-Д – 29.05.2020
Повторювально-узагальнюючий урок
«Хронологія. Відлік часу. Цивілізація»


1. Переглянути відео.
2. Перевірте свої знання з курсу , розв’язати хронологічні задачі :
 - Задачі на встановлення віддаленості події від сьогодення.
1) За легендою, Рим був заснований у 753 р. до н.е. Скільки років тому 
відбулася ця подія?
2) Відомо,що швидкий гончарний круг використовували в місті Урук  у
Передній Азії близько 3400 р. до н.е. Скільки років тому люди почали
використовувати цей винахід?
  -  Задачі на встановлення віддаленості однієї події від іншої.
1) Філософ Арістотель жив у 384-322 рр. до н.е., математик і фізик Архімед –
у 285-212 рр. до н.е. Хто з цих славетних людей жив раніше?
2)Цар Хаммурапі царював 42 роки. В якому році закінчилось його правління,
якщо воно розпочалося в 1792 р. до н.е.?
  - Задачі на встановлення віддаленості події від зазначеної дати (з
переходом через еру).
1) Міста Пантікапей і Ольвія (грецькі міста-держави на території сучасної
України) були засновані в VІ ст. до н.е.; місто Київ було засноване в V ст. н.е.
Скільки століть відділяють ці події?

18-22.05.2020

Урок 2
6-А, 6-В, 6-Г – 21.05.2020
6-Б, 6-Д – 22.05.2020
Тема : Світ на межі двох періодів історії.


Завдання
1. Переглянути відео про Велике переселення народів

2. Виписати у зошити назви племен , про які ви дізналися у відео

Урок 1 тижня
6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г – 18.05.2020
6-Д – 21.05.2020

Тема : Слов’яни під час Великого переселення народів.
Конспект
1. Боротьба слов’ян з готами:
- готи прийшли із заходу і поводили себе як завойовники
- часто вступали у конфлікти один з одним
- готський вождь Германаріх підкорив венедів
- розкололися на склавинів та антів
2. Боротьба слов’ян з гунами:
- гуни прийшли зі сходу
- гунський вождь Аттіла винищував слов’янські поселення
- слов’яни, змушені покидати свої землі, розселялися на території, де не було гунів
- разом із римлянами розбили гунів на Каталунських полях
3. Боротьба слов’ян з аварами:
- авари прийшли зі сходу
- спустошували і грабували слов’ян
- частина слов’ян (анти, склавини) почали заселяти Балканський півострів

Завдання
1. Опрацювати & 54
2. Виписати конспект з блогу вчителя

3. Перглянути відео 
4. Роботи не надсилати

12.05. - 17.05.2020
Урок
6-А, 6-В, 6-Г – 14.05.2020
6-Б – 15.05.2020
6-Д – 14.-15.05

Тема: Слов’яни напередодні Великого переселення народів

Словничок
Слов’яни – група європейських народів, які беріть свій початок у Центральній Європі (українці, росіяни, білоруси, поляки, чехи …)
Венети – назва слов’ян, яку їм дали римляни
«Гніздо» - група родичів, які проживають на спільній території
Бортництво – збирання меду диких бджіл, які селилися в бортях, тобто в штучних гніздах
Ливарництво – виплавка металів
Язичництво – віра в сили природи
Капища – місце для жертвоприношень
Волхви - жреці
                                           
Завдання
1. Опрацювати & 53 (6-А,6-Б,6-Г,6-Д), & 55 (6-В)
2. Записати у зошит словничок і вивчити дані поняття.
3. Складіть речення з поняттями  із словничка, використавши підручник та розповідь вчителя.
4. Роботи надіслати до 17.05.2020 за електронною адресою zhuchok36@gmail.com
Роботи, що надіслані після зазначеного часу , не будуть перевірятися . В електронному листі обов’язково вказуємо своє ім`я та прізвище.


13.05.2020
Контрольний тест
10:00-11:00

04.05.-10.05.2020
Урок 2
6-А, 6-Г, 6-В – 07.05.2020
6-Б, 6-Д -08.05.2020 !!!
Підготовка до підсумкового тесту зі всесвітньої історії , який відбудеться
13.05.2020 з 10:00 до 11:00 (6-А, 6-В, 6-Г , 6-Д) та з 12:00 до 13:00 (6-Б) на освітній платформі «На Урок»
Завдання для повторення
- Захоплення Юлієм Цезарем влади в Римі – 46 , конспект з блогу
- Падіння республіки та утворення імперії – 47, конспект з блогу
- Римська імперія в І-ІІ ст. – 48, конспект з блогу
 - Мистецтво та повсякденне життя римлян періоду республіки – 49 (6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д),& 50 (6-В) , конспекти з блогу вчителя.
- Виникнення християнства – & 50 (6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д), &52 (6-В), конспект з блогу
-  Римська імперія в ІІІ- на початку IV ст. - & 51 ,конспект з блогу
- Падіння Західної Римської імперії -  &52(6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д), & 54 (пункти 1-2) (6-В)

Урок  1 тижня
6-Б – 04.05.2020 – зайти за посиланням  КОНСПЕКТ - 6-Б

6-А, 6-В, 6- Г – 04.05.2020
6-Д – 06.05.2020                                  
Тема : Падіння Західної Римської імперії.



Конспект
IV-VII ст. – Велике переселення народів
375 р. – імператор Валента дозволяє готам селитися на території Римської імперії
378 р. – повсталі вестготи знищили Римську армію біля Адріанополя.
395 р. – поділ Римської імперії на Західну і Східну(Візантія).
451 р. – «битва народів» у якій римсько-варварські війська перемогли гунів у битви на Каталуанських полях.
455 р. – знищення Рима вандалами.
476 р. – кінець історії Західної Римської імперії.
Словничок
- Велике переселення народів – рух племен і народів Європи у різних напрямках, який розпочався із вторгнення племен гунів у північну частину Римської імперії.
- готи – племена східних германців епохи Великого переселення народів. Розділилися на вестготів (західні готи) і остготів (східні готи).
- гуни – давні тюркомовні кочові племена, які в ІІІ ст. до н.е. утворили велике племінне об’єднання на території Китаю.
- Папа Римський – найвища церковна посада християнської церкви західного обряду.
- Константинопольський патріарх – найвища церковна посада християнської церкви східного обряду.

 Завдання
1. Опрацювати :
6-А, 6-Б, 6-Д, 6-Г  -  &52 , повторити & 51 виписати конспект з блогу.
6-В - & 54 (пункти 1-2) повторити & 52 виписати конспект з блогу.
2. Переглянути відео.
3. Пройти тести , переглянувши перед цим роз’яснення.
Роз’яснення
1. Робота буде проходити у вигляді тестування за посиланням 
на освітній платформі «На Урок» :
 6-Д   Тест 1  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=561473
               Тест 2     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=124420
2. Для входу в систему зайдіть за посиланням , обов’язково  вкажіть своє прізвище та ім’я, пройдіть тести.
3. Тести складені так, що система оновлює питання, тому варіанти питань різні у кожній роботі.
4. Система відкриває тести лише раз для проходження.
4. При виставленні оцінки за тести буде враховуватися не лише правильність відповідей, а й час, який був витрачений на роботу.
5. Роботу виконати до 14:00 06.05.2020


27.04.-03.05.2020

Урок  
6-А, 6-В, 6- Г , 6-Д – 30.04.2020

Тема : Римська імперія в ІІІ- на початку IV ст.

Словничок
- колони – вільні селяни, які брати землю в оренду у землевласників
-  патрон – землевласник, який відпускав раба і надавав йому землю у оренду
- клієнт – вільновідпущений раб
- август – найвищий титул у владі (імператор)
- тетрарх – один із чотирьох співправителів імперії
- префектури – області на які ділилася Римська імперія
- Символ Віри – короткий і точний виклад усіх істин християнської віри, складений і затверджений на Першому та Другому Вселенських соборах

Завдання 
для 6-А, 6-В , 6-Г
1. Опрацювати & 51 .
2. Виписати конспект з блогу та вивчити дані поняття.

-  для 6-Д
1. Опрацювати & 50-51 .
2. Виписати конспект з блогу та вивчити дані поняття.
3. По & 50 параграфу виконати завдання . 
Скласти запитання, до яких відповідями були б :
- «Блага звістка»
- В Віфлеємі
- Не кради, не вбивай, не бреши, не заздри
- В день Пасхи
- Церква

- Нерон
4. Роботи надіслати до 01.05.2020 за електронною адресою zhuchok36@gmail.com  
Роботи, що надіслані після зазначеного часу , не будуть перевірятися . В електронному листі обов’язково вказуємо своє ім`я та прізвище.

Урок 
6-А, 6-Б, 6-В, 6- Г – 27.04.2020
6-Д – 30.04.2020

Тема : Виникнення християнства.

Конспект
Причини виникнення християнства :
- за часів імперії погіршилися умови життя простих римлян
- бідування підкорених Римом народів, а особливо у Палестині за царя Ірода Великого
- змішання релігій, хаос
- зневіра римлян у багатьох богах
Словничок
Релігія – віра в надприродні сили(політеїзм – багатобожжя і монотеїзм – віра в єдиного Бога).
Євангеліє – ранньохристиянські твори, що сповідують про земне життя, вчення, смерть і воскресіння Ісуса Христа.
Апостоли – у Новому Заповіті так названо учнів, що були найближчими до Ісуса Христа.
Община - форма виробничого і громадського об’єднання людей.
Єпископи – охоронці громадського майна в християнських общинах.
Пресвітери – особи, що стежили за порядком під час молитовних зібрань.
Диякони – особи, що організовували повсякденне життя общини.

Завдання
1. Опрацювати & 50  (6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д),
& 52 (6-В)
2. Виписати конспект з блогу.

3. Скласти питання, до яких відповідями були б :
6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д
6-В
- «Блага звістка»
- В Віфлеємі
- Не кради, не вбивай, не бреши, не заздри
- В день Пасхи
- Церква
- Нерон

- В 63 г. до н
- Мессией
- Понтий Пилат
- Молитвенный дом
- Нерон
- В городе Никея

4. Роботи надіслати до 29.04.2020 за електронною адресою zhuchok36@gmail.com

Роботи, що надіслані після зазначеного часу , не будуть перевірятися . В електронному листі обов’язково вказуємо своє ім`я та прізвище.

                                                                
                                                             13.-17.04.2020

Урок  1-2 тижня
6-А , 6- В, 6-Г -  23.04.2020
6- Б – 24.04.2020
6-Д – 23-24.04.2020
Практична робота
Тема : Мистецтво та повсякденне життя римлян періоду республіки.
Поняття :
- формум
- Колізей
- Тріумфальна арка
- Великий цирк
- акведуки
- терми
- інсули


Завдання
1.  6-А , 6-Г , 6-Д – опрацювати & 49 та переглянути відео.
6- В опрацювати &  50 та переглянути відео
2. Виписати у зошит поняття та пояснити їх.
3. Виконати тест  до 14:00 24.04.2020 за посиланням 
1. 6-Бопрацювати &  49 та переглянути відео
2. Виписати у зошит поняття та пояснити їх.
3. Виконати тест  до 14:00 25.04.2020 за посиланням  -  Тест


Правила проходження тестів :
1. Зайдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище, ім`я, клас
3. Система запам`ятовує лише перше проходження тесту.
4. Удачі вам.


Урок 1
6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г - 13.04.2020
6-Д - 16.04.2020
Тема : Падіння республіки та утворення імперії .
Словничок :
- республіканці – сенатори, які прагнули відновити республіку, повернувши владу народу і Сенату
- цезаріанці – прихильники вбитого Юлія Цезаря, які намагалися утримати одноосібно владу в Римі і зберегти імперію
- імперія – держава з одноосібною владою, що утворилася у результаті завоювань.
- республіка – держава, влада в якій знаходиться в руках народу і здійснюється через виборні органи (консули, Народні збори, трибун, Сенат).
- проскрипції – у Стародавньому Римі списки осіб, оголошених поза законом; за видачу або вбивство включеного у списки призначалася нагорода, за приховування — страта.
- терор – залякування громадян, влада, що здійснюється жорстокими методами.
- принцес – перший у списку сенаторів, який май найвищу владу у Римі.

Завдання :
1. Опрацювати & 47сі класи)
2. Записати у зошит словничок і вивчити дані поняття.
3. Переглянути зображення № 1 і 2 , виписати у зошити історичні особи і  дати по даній темі, пояснивши їх.
Зображенн 1 

Зображення 2


4. Роботи надіслати до 17.04.2020 за електронною адресою zhuchok36@gmail.com 
Роботи, що надіслані після зазначеного часу , не будуть перевірятися . В електронному листі обов’язково вказуємо своє ім`я та прізвище.


Урок 2.
6-А, 6-В, 6-Г - 16.04.2020
6-Б, 6-Д -  17.04.2020
Тема : Римська імперія в І-ІІ ст.
Словничок :
- династія – представники того самого роду, які змінюють один одного при владі за правом успадкування.
- «золотий вік імперії» - період покращення стосунків Сенату та імператорів у Римській імперії за правління династії Антонінів.
- колона Траяна – пам’ятник, що збудований на честь перемоги імператора Траяна над даками.

Завдання
1. Опрацювати & 48 (усі класи)
2. Записати у зошит словничок і вивчити дані поняття.

3. До кожного римського імператора підібрати факти із його життя і записати у зошит :

6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д класи
6-В клас
Імператори : Тиберій , Нерва, Траян, Марк Аврелій, Коммод.

Факти із життя імператорів :
- був спалений після смерті і замурований у колону, що збудували на його честь
- помер від чуми
- виходив на арену як гладіатор
- останній представник династії Антонінів
- Сенат вмовив його стати імператором після смерті Августа
- написав філософську працю «До самого себе»
- його правління було сповнене війнами
- перший представник династії Антонінів
- запропонував процедуру усиновлення наступника влади
- приєднав до Римської імперії державу даків і Вірменію

Император : Калигула, Нерон, Траян, Адриан, Марк Аврелий , Коммод.

Факты из жизни императоров :
- приказывал богатым людям переписывать на себя свое имущество
- вошел в историю как самый главный тиран
- умер от руки своего раба
- присоединил к Римской империи земли даков
- жил в полном согласии с Сенатом
- сам проверял работу чиновником
- создал первую почту
- большую часть своей жизни провел в военных походах
- был хорошим философом и написал книгу «размышления»
- бездумно тратил деньги и был убит своими приближенными



4. Роботи надіслати до 22.04.2020 за електронною адресою zhuchok36@gmail.com
Роботи, що надіслані після зазначеного часу , не будуть перевірятися . В електронному листі обов’язково вказуємо своє ім`я та прізвище.

06.-10.04.2020 р.

Урок 1 .
Тема : Захоплення Юлієм  Цезарем влади в Римі.

Словничок :
- тріумвірат – угода про управління державою між трьома видатними діячами.
- «перейти Рубікон» - прийняти доленосне рішення.
- диктатор – правитель держави, який силою утримує владу.
- імператор («повелитель») - єдиновладний правитель в державі.
- 60 р. до н.е.
- 49-45 рр. до н.е.
- 44 р. до н.е.

Завдання :
1. Опрацювати & 46 (україномовні та російськомовний класи)
2. Записати поняття.
3. Виписати у зошити дати, вказавши події, які відбулися  :
- 60 р. до н.е.
- 49-45 рр. до н.е.
- 44 р. до н.е.


Урок 2.
Практична робота
Тема : Історичний портрет Юлія Цезаря.

Завдання :
1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q
2. Скласти до відео 6 запитань, записати у зошит і дати на них коротку відповідь.
3. Роботи надіслати до 11.04.2020 за електронною адресою zhuchok36@gmail.com

В електронному листі обов’язково вказуємо своє ім`я та прізвище.



30.03. – 03.04.2020 р.

Урок 1.
Тема : Розорення селян в Італії. Брати Гракхи. Початок громадянських чвар у Римі.

Конспект
- Причини розорення селян :
1. Селяни зобов’язувалися служити у армії
2. Поки йшла війна багатії відбирали землю у селян
3. Селяни-воїни відвикали від роботи на полі і намагалися заробити походами

- Брати Тіберій та Гай Гракхи – представники плебейської знаті, які стали народними трибунами і запропонували проведення земельної реформи(зміна).

- Римська армія перетворюється на засіб приходу до влади :
1. Селяни-воїни поступово втрачали землі
2. З 107 р. до н.е. будь-хто міг стати воїном
3. Солдатам давали платню за походи
4. Воєначальник віддавав солдатам частину здобичі від походу, стаючи для них авторитетом
5. Від вдалих походів, організованих воєначальником, залежала доля його воїнів

- Причини громадянської війни (88-82 р. до н.е.) :
1. Народні збори призначили полководцем у черговій війні Гая Марія
2. Солдати відмовилися і обрали своїм полководцем Суллу
3. Сулла , не бажаючи коритися Народним зборам, рушив на Рим

Завдання
1. Опрацюйте & 44
2. Запишіть конспект
3. Випишіть у зошити нововведення здійснені братами Гракхами, які покращили становище селян в Італії.
4. Дайте власну характеристику діяльності історичних осіб : братів Гракхів, Марія і Сулли. Свої міркування запишіть у зошити.

Роботи надіслати до 01.04.2020 за електронною адресою zhuchok36@gmail.com
В електронному листі обов’язково вказуємо своє ім`я та прізвище.


Урок 2.
Тема : Рабство в Римі

Конспект
- Джерела рабства :
1. війни
2. піратство
3. боргове право
4. народження дітей в сім’ях рабів

- лібертин – вільновідпущений раб 
- віллик – раб, який міг управляти садибою свого господаря 
- гладіатор – раб, який розважав глядачів, вступаючи у поєдинок з іншим рабом чи твариною 
- арена – місце гладіаторських боїв 
- гладіус – короткий меч гладіатора

Завдання
1.
-  6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д - опрацювати & 45 ()
-  6-В - опрацювати матеріал за посиланням https://politikus.ru/articles/history/117544-rabstvo-v-drevnem-rime.html 

2. Запишіть конспект у зошит

3. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jMtP7LgpHvQ  , уявіть себе рабом, який повстав разом із Спартаком і складіть розповідь про ваше повстання, записавши її у зошит.

Роботу надішліть на електронну адресу вчителя до 06.04.2020 р.


16-20.03.2020


Тема : «Релігія, сім`я та звичаї римлян у період Республіки»
Завдання :
- повторити & 24(25 - російськомовний клас) і опрацюйте & 42 (45 - російськомовний клас);
- переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk
- скласти таблицю у зошиті «Порівняння релігії та суспільного життя римлян та греків»
Давній Рим
Давня Греція






Тема : «Утворення Римської держави після Пунічних війн»
Завдання
- опрацювати & 43 (44 - російськомовний клас)
- переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=3HJeqdDOR2U
- скласти конспект у зошиті «Пунічні війни» за схемою :

1. Ворогуючі сторони
2. Причини війн
3. Коротка характеристика війн (назва, період, територія, переможець)
4. Наслідки війн.


Немає коментарів:

Дописати коментар